Nuffnang

BIADAP DAN MELAMPAU!!! Eric Paulsen Semakin Keterlaluan!!!



Bangkitlah saudara islam aku lihatlah dengan mata hati kamu keatas apa yang diperlakukan oleh Eric Paulsen. hari demi hari dengan bongkaknya menghina satu persatu tentang islam Malaysia.

Bermula dengan hukum hudud, menghina ulama malaysia, menghina amalan mencintai rasul oleh masyarakat islam Malaysia dan yang terbaru melebelkan khutubah jumaat sebagai himpunan ekstremisme ini antara twitternya:

“Jakim mempromosi ekstremisme setiap Jumaat. Kerajaan perlu menanganinya jika serius mengenai ekstremisme di Malaysia,”

"golongan ulama adalah seperti raja/ Tuhan - tidak boleh dikritik"

"Hmm apabila agamawan palsu samakan doa dengan cara dapat kontrak besar kroni. Syirik besar ni."

"tak tau lah mana lagi Islamik - belanja RM200 ribu buat Jom Heboh agama atau derma kepada mangsa banjir."

Itu belum lagi tindakannya mempersendakan hukum hudud dan hak termatub agama islam agama resmi Malaysia.

Wahai saudara islam ku lihatlah jentera biaDAP bekerja memecah belah anda dan wahai sahabat-sahabat bukan islam kami tidak pernah sama sekali menghina apa jua anutan rakyat Malaysia yang lain.

Kita di bawah satu Malaysia telah lama dibudayakan moyang-moyang kita dengan perpaduan menghormati satu sama lain. Sesungguhnya manusia seperti Eric Paulsen tidak layak menjadi warga negara malah tidak layak dibiar bebas diluar. Sebaik-baik dihumban ke sangkar besi di bawah akta haustan yang paling berat. - SUMBER



Dalam perkembangan yang lain, Eric Paulsen dilihat telah memadamkan twitternya yang sengaja dibuat kontroversi dan menimbulkan kemarahan orang Islam di Malaysia dalam usahanya untuk membuktikan yang umat Islam sangat mudah meruap dan mengikut emosi semata-mata. 

Serangan demi serangan yang dibuat ke atas Islam selama ini, mendatangkan akal kepadanya untuk meneruskan serangan kerana sehingga kini tiada sebarang tindakan besar dan tegas diambil terhadap golongan sepertinya. Apatah lagi dia adalah seorang peguam dan sebagai peguam di Malaysia, dia berasakan dirinya sangat besar dan mengatasi undang-undang di Malaysia.

Kenyataannya telah dipadamkan dan Eric Paulsen memulakan langkah dengan menyalahkan cybertrooper pro-UMNO seolah-olah dia telah difitnah dan kenyataan kontroversi tersebut telah dibikin oleh cybertrooper pro-UMNO.

Menariknya yang memberikan nasihat kepadanya agar memadamkan twitter tersebut adalah Muhammad Khalil Abdul Hadi yang merupakan Timbalan Ketua Pemuda PAS Pusat yang juga merupakan anak lelaki Presiden PAS, Abdul Hadi Awang. Hanya padamkan sahaja Twitter tersebut dan tanpa perlu meminta maaf selain berikrar untuk tidak mengulangi provokasi seperti itu!



Lebih menarik lagi ialah apabila Ambiga Sreevanasan, bekas Presiden Majlis Peguam yang sebenarnya merupakan salah seorang daripada pejuang pemurtadan dan liberalisme di Malaysia, turut menyokong Eric Paulsen. Menurut Ambiga, Eric Paulsen seharusnya kekal dengan pendiriannya dan membiarkan dirinya diseret ke mahkamah. 

Sebabnya semasa perbicaraan nanti, JAKIM perlu mendedahkan semua khutbah-khutbah Jumaat yang dikeluarkan dan pada masa itu, golongan yang menentang dan memperlekehkan Islam dapat membuktikan bahawa JAKIM sebenarnya menggalakkan ekstrimisme sepertimana yang didakwa oleh Eric Paulsen dalam Twitternya.




Kepada Ketua Polis Negara.....Rakyat khususnya umat Islam di Malaysia menantikan tindakan anda!!!
Share this article

1 Komen:

  1. Si bangsat loyar burok ni patut dihukum to the fullest extent of the law. Dia bernasib baik Malaysia ni bukanya Afghanistan, Pakistan atau pun Paris. Kalau dia but taik macam ni kat tempat tersebut, amat besaqlah kemungkinan si bangsat ini sedang run for his life.....

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top