Nuffnang

#MH17 : Strategi Makan Diri, Tak Semua Cina SEBANGSAT DAP!!!



Semalam, Nga Kor Ming menerima tamparan paling besar apabila rata-rata pengguna Facebook yang menjadi FRIENDnya mengecam cubaannya untuk mempolitikkan tragedi MH-17 yang telah ditembak jatuh di Timur Ukraine dan mengorbankan 295 penumpang serta anak kapal pelbagai warganegara. 

Cubaan Nga Kor Ming untuk menimbulkan kebencian terhadap Kerajaan Malaysia dan MAS dengan menyelar penggunaan laluan, akhirnya membuktikan yang dia bukanlah seorang yang cerdik, sebaliknya dia hanyalah seorang ahli politik bodoh yang tidak tahu apa-apa, tetapi berlagak macam tahu.


Nga Kor Ming ternganga-nganga apabila diberitahu 327 penerbangan pelbagai negara telah menggunakan laluan tersebut dalam masa seminggu termasuklah dari Singapura, Australia, UAE, Belanda dan sebagainya, bukan hanya MAS.




Mungkin kerana sudah terlalu malu, Nga Kor Ming menuduh semua pengguna Facebook yang mengecamnya sebagai perkakas Barisan Nasional dan penjilat MCA!

Sebelum PRU-13, Nga Kor Ming dan Pakatan Rakyat sentiasa meuwar-uwarkan bahawa golongan muda Cina adalah penyokong tegar DAP dan Pakatan Rakyat. Mereka sentiasa membenarkan apa-apa sahaja yang dikatakan oleh DAP dan Pakatan Rakyat. Untuk menunjukkan kebenaran tersebut, mereka menubuhkan RBA yang bukan sahaja melakukan kerja-kerja provokasi sebaliknya melakukan ugutan terhadap mana-mana 'NAMA CINA' yang enggan menyokong DAP.




Dalam kes MH-17, keadaan berubah. Kebencian terhadap kegilaan berpolitik Nga Kor Ming selain cercaan melampau terhadap MAS, Najib Abdul Razak dan Kerajaan Malaysia telah dibalas dengan cemuhan. Tidak cukup dengan itu, ramai yang menyuarakan kebanggaan kepada negara dan syarikat penerbangan negara.

Kalau keadaan seperti ini berterusan, bermakna, DAP sukar mencapai matlamatnya untuk menguasai negara kerana untuk menjayakan rancangannya, DAP memerlukan pengundi-pengundi muda yang bencikan Malaysia, gemar mencetuskan perbalahan kaum dan kebencian agama.


Share this article

1 Komen:

  1. MAT SALLEH PELUK iSLAM (MUALLAF) ADALAH UMPAMA "TUNDUK PADI BERISI; TEGAKNYA LALANG KOSONG". SERUPA JUGA KALAU LAIN-LAIN KAUM PELUK ISLAM, SIKAP POSITIF INI SENTIASA DI TUNJUKKAN.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top