Nuffnang

MELAMPAU!!! Kalimah Allah Dan Zakat "DiPOLITIKKAN"Pemimpin DAP!!



DAP adalah parti politik yang paling galak mempolitikkan isu kalimah Allah ini, kita semua pun tahu, bukan rahsia lagi. Tukang bikin panas, Anwar Ibrahim, ini pun kita semua tahu juga. Yang jadi macai sokong buta tuli pun kita tahu, PAS – parti yang kononnya memperjuangkan Islam.


Kenapalah agama sering dipolitikkan? Kita dah hidup lama dengan keadaan aman damai hasil dari toleransi sesama kaum dan agama. Bab-bab agama ini jangan dipermainkan sesuka hati demi mencari populariti. Demi agama orang sanggup melakukan apa sahaja termasuklah JIHAD!!!

Ni satu lagi BADIGOL yang tidak faham perundangan/ hukum ISLAM. Sampai zakat pun hendak dipolitikkan. Cukup-cukuplah tu.... MINTA Sesangat sekutu rapat dalam PR iaitu PAS mainkan peranan penting dalam memberi penerangan. Jangan diharap pada UMNO atau kerajaan kerana sah-sah akan ditolak kerana dikatakan politik berkepentingan dan berat sebelah.





Cukup-cukuplah mereka ini diberi muka!!!

Kita pun tak pernah persoalkan tabung atau dana yang dikutip mereka mengikut suku bangsa / klan mereka. Bukan sedikit, BAAANYAAAKKKK BEB! Boleh ke dana itu dikongsi sesama rakyat Malaysia yang memerlukan tanpa mengira 

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top