Nuffnang

APA KES? DBKL Saman Ketua Polis Negara?






Tahun 2011 Siapa KPN Ye? HEHE...


Dari blog seorang CIKGU :

Saya rasa kagum apabila salah seorang sahabat Facebook “tag” gambar cetakan screen yang menunjukkan pihak DBKL telah menyaman kenderaan Ketua Polis Negara atas kesalahan meletakkan kereta diatas laluan pejalan kaki. 



Saya mengucapkan tahniah kepada DBKL yang tidak bersikap pilih kasih dalam mengenakan saman kepada rakyat. Transperansi sebegini yang diperlukan dalam kalangan penjawat kaki tangan awam ketika menjalankan tugas.

Pernah sekali Ketua Menteri Pulau Pinang letak kereta di tepi jalan tetapi tiada sebarang undang- undang diambil. Saya tidak mahu mengulas lanjut mengenai itu, saya minta pembaca boleh membacanya di blog sahabat saya di SINI.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top