Nuffnang

BONGKAR!!! Wajah-wajah Bangsat Yang Perlu Anda Kenal Sewaktu PM Di Penang


Mari kita lihat wajah-wajah tak tahu malu dan tak tau betapa bertuahnya menjadi rakyat Malaysia. Blogger Medan Tempurung ada pendedahannya.

Inilah muka-muka yang tak tahu malu yang cuba malukan YAB Perdana Menteri semasa kunjungan pemimpin nombor satu negara itu ke Pulau Pinang Isnin lalu bagi meraikan sambutan Tahun Baru Cina bersama rakyat Pulau Pinang di Sekolah Menengah Han Chiang. Bukan sahaja tak tahu malu tetapi lebih dari itu.. Biadap dan kurang ajar itulah yang sesuai untuk dilabelkan kepada golongan ini kerana tidak tahu menghormati orang lain.




Di saat sebilangan besar rakyat Pulau Pinang dari pelbagai kaum yang jumlahnya puluhan ribu berpusu-pusu datang ke sekolah berkenaan untuk sama-sama meraikan sambutan Tahun Baru Cina bersama YAB Perdana Menteri, puak-puak biadap dan kurang ajar ini pula datang dengan niat jahat mahu memalukan pemimpin itu dan sabotaj ke atas majlis berkenaan. 

Lihatlah pakaian mereka !! Ini jelas menunjukkan niat jahat mereka. Bukan itu saja, malah sebar pula fitnah di sana-sini termasuk di luar negara memburuk-burukkan pemimpin dan negara sendiri. Sebar fitnah kononnya rakyat Pulau Pinang menolak Kerajaan Persekutuan melalui rakaman klip video yang terang-terang rakaman yang dibuat oleh kelompok mereka. 

Apabila YAB Perdana Menteri berkata "Are You Ready For BN?", suara berkata "No" adalah kelompok mereka yang berada serta berkumpul berdekatan dengan alat perakam video itu sedangkan sebahagian besar rakyat yang hadir amat jelas berkata "Yes". Sudah tentulah apabila suara mereka yang kuat (walaupun bilangannya taklah seramai mana pun) berada berhampiran dengan alat perakam video itu, sudah tentulah suara mereka menengelami suara-suara orang ramai yang jauh dari kelompok mereka. Usaha jahat itu sememangnya dirancang sejak awal lagi.

Baca dan lihat lagi. KLIK SINI
Share this article

0 Komen:

Catat Komen

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top