Nuffnang

RED BULL MONKEY RUN... AYUH ORANG MUDA


REGISTER NOW and get your hands on a Red Bull Monkey Run t-shirt, a sports wristband watch along with a waterproof bag!





KOTA KINABALU – Acara Red Bull Monkey Run 2012 menyasarkan pelajar kolej dan universiti di Sabah bagi membolehkan mereka mempamerkan ketangkasan, daya saing dan keyakinan dalam kegiatan menguji ketangkasan.

Pengerusi Lembaga Sukan Sabah, Datuk Louis Rampas berkata, acara itu bermula hari ini hingga 12 Februari di 1Borneo Hypermall di sini bagi mencari wakil Sabah ke peringkat akhir di Pulau Pinang pada Julai depan dalam merebut hadiah berupa kereta Perodua Myvi.



Beliau berkata, acara itu bertujuan menarik penyertaan belia dalam aktiviti sukan dan riadah. "Diharapkan ada wakil daripada Sabah yang akan ikut serta ke tahap yang lebih tinggi dan memecahkan rekod lapan saat yang dipegang oleh wakil Brunei,” katanya pada majlis perasmian Red Bull Monkey Run Edisi Universiti 2012 di sini, hari ini.

Teks ucapannya dibacakan oleh Pengarah Belia dan Sukan (Persekutuan) Sabah, Mohd Dahali Matsin.
Louis juga berharap acara itu akan menggalakkan lebih banyak acara seumpama itu dianjurkan di Sabah sebagai aktiviti masa lapang dan berfaedah untuk golongan belia. – BERNAMA


Red Bull Monkey Run 2011. Jump, Swing and Climb. Do Anything but Don't Sink!What Happens When Monkey Meets Bull??? The MONKEY will RUN... 6 obstacles and 1 winner.

Are you game enough? Challenge the time and overcome your fears. Red Bull Monkey Run, the first obstacle race in Penang. RM5000 for the Grand Prize and take part in Men's Open and Women's Open with total prizes worth RM12,000!

Keterangan Lanjut Klik Sini
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top