Nuffnang

GILA : BLOGGER PAKATAN IKTIRAF LGE LEBIH ISLAMIK DARIPADA USTAZ AZIZAN




Gila!!! Astarfirullahal 'azim... Bawa mengucap cek Non oii.... Bukan setakat memuji kepimpinan 'Islamik LGE", tapi blogger tersebut turut mengakui wujudnya golongan "kuku besi" di kalangan pemimpin PAS yang pantang dan tak boleh ditegur. Apa citer ni. Kepimpinan Khalifah pun wujudkan "syura" untuk mendapatkan pandangan dan teguran.  

Di sini BB kongsikan satu komentar dari blog penyokong PR di bawah ini.

.................................................................................................



Tapi sekarang kita nak bercakap soal imej PAS dan imej DAP. Sebab apa? Sebab perkara ini sudah menjadi perbualan orang ramai. Sesuatu yang tak pernah terduga dan tak pernah terfikirkan pun lima tahun yang lalu. Siapa pernah terfikirkan lima tahun yang lalu orang boleh bertanya: Antara Lim Guan Eng dengan Azizan Razak siapa lebih Islamik pentadbirannya?

PAS dan DAP sama-sama dalam Pakatan Rakyat. Masuk PAS pun tak mengapa, masuk DAP pun tak mengapa. Akhirnya akan mengundi Pakatan Rakyat juga.

PAS itu parti Islam. DAP bukan parti Islam. Hanya Lim Guan Eng saja yang sering menyebut dia ingin mentadbir negeri sepertimana Umar Abdul Aziz mentadbir, dengan dasar ‘Amar makruf nahi mungkar’nya. Dan bukan itu saja. Dia juga telah menunjukkan banyak ciri-ciri pentadbiran yang bersifat Islamik.


Maka akibat daripada itu dia telah membentuk satu imej DAP yang agak mesra kepada rakyat dan kepada orang Melayu. DAP tidak lagi menjadi parti Cina yang anti Melayu dan anti Islam. Orang sudah lupakan kata-kata Karpal Singh yang anti Negara Islam dulu.

Ada pimpinan di kalangan pimpinan PAS yang dikatakan pantang ditegur. Memang dia berjaya menakut-nakutkan orang-orang di sekitarnya hingga tidak ada yang berani membantah dia, apatah lagi menegur dia. Tetapi di luar daripada lingkungan itu orang bercakap. Dan cakap-cakap yang seperti ini mudah dan cepat merebaknya. Ia sudah menjadi bualan orang ramai di mana-mana.

...........................................................................


BB : Siapa kata orang lupa apa yang Karpal Sing cakap???? Siapa kata??? Siapa kata orang lupa penghinaan terhadap Islam yang LGE buat di Penang???? Siapa kata. Siapa kata DAP tak racis dalam isu KFC???? Siapa kata????

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top