Nuffnang

VIDEO TERBARU ANAK MUDA BERANI MATI DI PENANG

Ini dia!!! Anak Muda Berani Mati



Ir Shaik CABAR Guan Eng jawab 6 perkara! 




Bekas ahli kesal dengan pimpinan Pas 



Sejak perasmian 'Speaker's Corner' di Padang Kota, tidak ada penyokong-penyokong kerajaan BN berdiri di situ untuk berpidato dan mempertahankan kerajaan. Mungkin ramai yang meluat dengan ucapan-ucapan menghentam kerajaan BN di 'Speaaker's Corner' itu tetapi hanya sekadar memendamkan dalam hati saja.


Tetapi sesuatu yaang amat menarik telah berlaku apabila seorang anak muda tempatan Pulau Pinang dengan beraninya bersuara mempertahankan kerajaan BN dan mengkritik dasar-dasar kerajaan negeri di hadapan penyokong-penyokong PR yang ramai. Anak muda ini mula berpidato pada 22/01/2011 mempertahankan dasar2 kerajaan tetapi tidak ada rakaman yang dibuat untuk pidato beliau yang pertama.


Padang Kota-Speaker Corner 29-01-2012
Dari rakaman video tersebut, kita dapat lihat bagaimana sebenarnya kebebasan bersuara yang di amalkan oleh Pakatan Rakyat, bagi mereka kebebasan bersuara hanyalah apabila mempunyai pendapat yang sama dengan mereka , sekiranyaa berbeza kebebasan bersuara akan disekat. Dalam rakaman video itu juga, kita dapat lihat anak muda ini di 'boo' dan diganggu apabila beliau memberikan ucapan.



Sekadar gambar hiasan

Untuk makluman umum, ruang pidato ini diadakan setiap hari Ahad dari pukul 6.00 petang hingga pukul 10.00 malam . Saya difahamkan anak muda juga akan sekali lagi berpidato pada 12/02/2012 (6.00pm - 10.00mlm) semasa 'entry' ini ditulis untuk membawa isu-isu rakyat di Pulau Pinang. Di harapkan, penyokong-penyokong kerajaan Barisan Nasional yang ada di sekitar Pulau Pinang turut dapat hadir untuk memberikan sokongan. Mungkin ada sesuatu yang menarik akan disampaikan. Semoga cetusan yang dimulakan oleh anak muda ini menjadi pembakar semangat untuk pemidato2 pro-BN yang lain di 'Speaker's Corner' yang disediakan. Gua respek lu bro !!!



Padang Kota - Speaker Corner - 05-02-2012 

Sumber : bidaman.blogspot
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top