Nuffnang

Nazmi Faiz Harimau Muda Telah Berpunya?


Gambar ini BB dapat dari laman Oh!Artis yang baru-baru ini menyiarkan berita tentang Kaka Malaysia ini yang dikatakan telah memiliki teman istimewa. Tetapi sejauh mana kebenarannya tidak dapat disahkan. Tak kisahlah, janji jangan terus tenggelam dengan dunia glamer sudahlah. Zaman sekarang, budak sekolah rendah pun dah ada teman istimewa.



....................................

Oh! Artis


Siapa tidak kenal dengan Nazmi Faiz atau nama sebenarnya, Muhamad Nazmi Faiz Mansor. Nazmi Faiz dilahirkan pada 16 Ogos 1994 dan kini berusia 18 tahun merupakan salah seorang dari wira negara yang telah mengharumkan nama Malaysia semasa di Sukan Sea Indonesia.

Selepas kebangkitan skuad Harimau Muda negara, nama Nazmi Faiz mula menitip di bibir peminat bola sepak negara terutamanya kaum wanita yang teruja dengan kekacakan Nazmi Faiz yang dikatakan mempunyai mirip seperti pemain terkemuka Brazil iaitu Kaka sehinggakan Nazmi Faiz mula diberi gelaran sebagai Kaka Malaysia.

Itu sedikit kisah mengenai siapa Nazmi Faiz dan kami pasti gambar ini tidak mahu dilihat oleh ramai gadis yang meminati Nazmi Faiz di luar sana.

Gadis ini bernama Tengku Fiella dan menurut maklumat yang kami terima, Tengku Fiella merupakan kekasih hati terbaru Nazmi Faiz. Kepada gadis-gadis yang terjerit-jerit nama Nazmi Faiz tu, janganlah kecewa pula. Baru kekasih hati je kot? Bukan isteri lagi. Apa yang paling penting teruskan sokongan untuk Harimau Malaya dan Harimau Muda kita.

Sumber : Oh!Artis
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top