Nuffnang

GAMBAR NUR AMALINA PELAJAR CEMERLANG 17A1 BERSAMA BF DI UK

BB malas nak memberi komen terhadap isu gambar ini. Itu hak individu. Amalina juga punya hak dan perasaan. Cuma, bila kita menjadi idola atau perhatian umum tak kiralah atas sebab apa, kena ada batasannya. Tak tahulah kalau itu memang cara dan kehidupannya.

Bagi BB, Nur Amalina sudah menjadi IKON untuk rakyat Malaysia khususnya golongan pelajar yang berlumba-lumba untuk memperoleh pencapaian yang cemerlang dalam pelajaran mereka. Tidak hairanlah segala perbuatan dan perkembangannya menjadi perhatian rakyat Malaysia.

Dengan tersiar gambarnya bersama seorang lelaki Mat Saleh dalam FB sedikit sebanyak telah memburukkan imej Amalina di kalangan sesetengah pihak yang sebelum ini menjadikannya sebagai Idola.

"Adik tak nak belajar rajin-rajin dan dapat pencapaian cemerlang. Nanti adik takut dapat melanjutkan pelajaran ke luar negara. Adik takut iman adik tak kuat macam Nur Amalina. Terus tak pakai tudung dan berpelukan pulak dengan mat saleh kat sana nanti. Hmm...sape yang susah? Sape yang malu?".

Hmm......tepuk dada, tanya selera.


Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top