Nuffnang

AZWAN ALI SEMAKIN BIADAP!!! MULUT LONGKANG ATAU PUAKA?



Satu demi satu masalah ditimbulkan si Azwan Ali ni. Hahaha! Maklumlah semakin tua, semakin tak laku. Jadi cara terbaik dan paling jimat untuk tak mahu nama dalam industri semakin sendu, mulalah bangkitkan satu demi satu isu walaupun menampakkan diri sendiri sangat bodoh. 

Itulah yang dilakukan Azwan Ali ketika ini untuk terus kekal relevan walau sudah lama diakui ramai beliau tidaklah lagi releven.

Dari pelbagai isu gaduh dengan selebriti lain, menuduh artis itu ini membomohkan dirinya (haha), kemudian isu Restoran Me'nate, bergaduh dengan Azhar Sulaiman, selepas itu mengamuk dengan ejen umrah, gaduh pula dengan Nabil Ahmad kerana tak menegurnya di Tanah Suci dan yang terbaru, menghina mangsa kemalangan jalanraya di musim perayaan ini.



Ramai yang berpendapat, Azwan Ali langsung tidak insaf walaupun sudah banyak kali menjejakkan kaki ke Mekah. Itulah yang dikatakan bila ke Mekah bukan kerana mahu beribadah, tapi mahu tambah lagi koleksi selfie you olls!

Kepada Azwan Ali, laser biar bertempat dan hormatilah perasaan orang lain. Tak ada siapa yang nak terlibat dalam kemalangan apalagi meninggal dunia dalam keadaan begitu. Kita pun tak tahu kita penuhkan kubur nanti dalam keadaan bagaimana. Mungkin mati kerana mulut tersumbat batang selfie? Mungkin... We never know.
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top