Nuffnang

VIDEO : KRONOLOGI Perarakan Himpunan TURUN 31.12.2013 Dari Sogo Ke Dataran!!!





Himpunan TURUN 31.12.13 - Perarakan Dari Sogo ke Dataran Merdeka 1 Ini adalah rakaman LIVE detik-detik para peserta Himpunan TURUN mula berkumpul di hadapan Sogo Shopping Complex. Ribuan orang mula memenuhi sekitar ruang legar Sogo seawal jam 8 malam. Ikuti rakaman video ringkas ini. 


  

Para peserta demonstran dihiburkan dengan busker-busker setia yang membuat persembahan di hadapan Sogo. Malam ni Genji Busker tak ada kat depan Sogo. So kami layan busker dari group lain. Sekitar jam 10 malam, para peserta mula bergerak meninggalkan ruang legar Sogo menuju Dataran Merdeka. Ikuti rakaman video ringkas ini.

  

Himpunan TURUN 31.12.13 - Perarakan Dari Sogo ke Dataran Merdeka 2 Ini adalah sambungan video sebelum ini. Rakaman video perarakan peserta Himpunan TURUN daripada Sogo menuju ke Dataran Merdeka.





Himpunan TURUN 31.12.2013 - Detik-detik Bersejarah Di Dataran Merdeka ! Ini adalah rakaman LIVE detik-detik para peserta Himpunan TURUN memasuki Padang Merdeka, Dataran Merdeka. Ketika ini acara Sambutan Tahun Baru Anjuran DBKL sedang berlangsung.



  

Himpunan TURUN 31.12.13 - Ucapan Dato Bandar Kuala Lumpur & CheguBard setelah berlakunya 'rampasan kuasa' di Dataran Merdeka pada malam ambang Tahun Baru. Kelihatan Dato Bandar naik ke pentas memulakan ucapan dengan memberi Salam 1 Malaysia lantas di booo oleh seluruh peserta Himpunan TURUN.
Share this article

2 Komen:

  1. lembu-lembu tak bertuan, enak meragut rumput kat dataran merdeka malam ambang tahun baru ....wakakakakakakaka....

    BalasPadam
  2. manusia2 macam ni la yang berjuang dan memahami kesesakan orang lain. macai? hidup dibawah tempurung umpama lembu yang dicucuk hidung. bodoh.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top