Nuffnang

BONGKAR!!! Ahli PAS BONGKAR Mereka DIPAKSA Hadiri Perhimpunan!!


Pendedahan Dari Sahabat Blogger ini memang MENGGEMPARKAN!!! Cakap Tak Serupa Bikin Betul La Parti Yang Kononnya Memperjuangkan ISLAM Dan KEBENARAN!! Jom kita lihat pembongkran ini.


Terperanjat TWH apabila membuka email hari ini , apabila ada seorang pengirim yang membuat pengakuan bahawa mereka dipaksa untuk menghadiri Program Himpunan Hijau ke Putrajaya pada 1 jun 2012 lalu . 

Di dalam surat tersebut secara terang menyatakan bahawa program tersebut adalah program gantian kepada Muktamar Tahunan PAS ke-58. Ini juga menimbulkan syak wasangka kepada Ahli. Mengapa ditangguhkan Muktamar Tahunan Pas tersebut? Bukankah seharusnya Muktamar tersebut baik untuk membincangkan strategik PRU-13 yang akan datang? 

Akhirnya terjawap lah sudah persoalan mereka , bahawa perjuangan PAS sudah tidak lagi untuk mewujudkan Malaysia Negara Islam dan berasaskan hukum HUDUD. Malah kini PAS telah mengikut tulunjuk DAP yang hanya mengikat tengkok PAS tidak ubah seperti ANJING SURUHANNYA. Malah disuap pula dengan wang saku sebanyak RM200 seorang , serta tidak tahu darimana datangnya Duit tersebut. 




PAS memperuntukan sebanyak 4 Buah BUS bagi memastikan Ahlinya berada didalam keadaan Selesa sewaktu menghadiri Himpunan Hijau 2012


Dikhabarkan peruntukan 4 buah bus yang disediakan adalah sumbangan dari DAP bagi mengaburi mata mereka yang hadir. Tetapi yang hadir dan menaiki bus tersebut adalah ....(lihat gambr di bawah):- 





AHAHAHAHAHAHAAH ....kantoi sudah ...
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top