Nuffnang

OPS DAULAT : Kenyataan "TERBAIK" Mat Sabu Untuk Pasukan Keselamatan Di Lahad Datu

Akhirnya keluar juga kenyataan dari pimpinan PR khususnya PAS yang "RASIONAL" dan "INTELEK" dalam isu pencerobohan pengganas Sulu di Lahad Datu. Kali ini kenyataan dibuat daripada Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu. Mungkin beliau telah belajar dari kesilapan beliau semasa menjadi pengerusi   #HKR112 dan juga melihat kesan yang diterima oleh Nurul Izzah serta Tian Chua akibat cakap sembrono terhadap krisis ini.

Jom Kita Lihat Kenyataan Beliau :



"Nak hiburkan hati polis dan tentera, mainkan lagu patriotik berulang kali," 


Kata Mat sabu ketika menyampaikan ceramah di Kampung Tedong di sini semalam. Beliau juga terus menuduh insiden anggota pasukan keselamatan negara yang terbunuh ketika bertempur dengan pengganas di Lahad Datu, sebagai permainan politik Barisan Nasional (BN) dan Umno.

Timbalan Presiden PAS, Mohamad Sabu terus memperlekehkan pasukan keselamatan apabila mendakwa lagu patriotik yang sering berkumandang sebagai menghargai jasa mereka mempertahankan negara, sekadar bertujuan menghiburkan anggota keselamatan. 




Mohamad yang lebih dikenali sebagai Mat Sabu, turut mempertikaikan tindakan Jabatan Imigresen Sabah yang tidak membenarkan Naib Presiden Parti Keadilan Rakyat Tian Chua, memasuki Sabah.

Sebaliknya, Mat Sabu mendakwa jabatan itu membenarkan individu dan kumpulan bersenjata masuk ke negeri berkenaan.

Mat Sabu sebelum ini pernah mencetuskan kontroversi apabila mengangkat Ahmad Indera atau Mat Indera, yang menyertai anggota Parti Komunis Malaya menyerang Balai Polis Bukit Kepong, sebagai hero dan pejuang kemerdekaan.


Lagi Tinggi Pangkat Ko Ni Abang Mat, lagi Nampak Ke "Sin Chanan" Ko La. Cakap Berdegar-dengar, Tapi "cerdiknya" takder. Hancus la Pasukan Keselamatan Kita Kalau PR Memerintah!!! Orang sakit, bagi lagu.... ada ka patut.

Ni Bukan BB Spin, Ni Realiti OK!!!



Gi cari video ceramah Abg Mat ni Kat Kampung Tedong Semalam.

Sapa Yang Sokong kenyataan Abang Mat Ni BB Kira Orang Yang Takder Perasaan!!!!


BB : Kenyataan Terbaik???? Piirah!!!!!
Share this article

2 Komen:

  1. masuk matsabun semakin tak siuman, kalau ular dengan mat sabu aku rasa ramai rakyat malaysia pilih katok mat sabu lg dari katok ular http://bit.ly/10tRRDQ

    BalasPadam
  2. panggey dia mat sapu...kaki sapu bini org

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top