Nuffnang

OPS DAULAT : SERAM!!! "Roh" Pengganas Berkeliaran Di Zon Merah!!

"Perkara ini tidak logik tetapi inilah yang didakwa dialami anggota keselamatan.

"Mereka lihat tiga lelaki berkeliaran dengan seorang daripadanya memakai serban putih," dakwa sumber itu di sini semalam.

Selepas beberapa saat, kelibat tiga lelaki itu akan hilang.




Ketahanan mental anggota keselamatan yang bertugas di Kampung Tanduo di sini terus diuji apabila mereka dipercayai sering terlihat kelibat tiga lelaki sedang berkeliaran di kawasan tersebut.


Sumber memaklumkan, kelibat tiga lelaki itu dipercayai roh pengganas Sulu yang ditembak mati dalam pertempuran 1 Mac lalu.


Katanya, kelibat lelaki itu hanya dapat dilihat pada waktu Maghrib.


"Di kampung tersebut ada tiga lubang kubur yang menempatkan ramai mayat pengganas.


"Kebanyakannya mempunyai tangkal di pinggang yang kononnya bertujuan menjadikan mereka kebal," tambahnya.

- KOSMO
Share this article

15 Komen:

  1. 2 bukan roh dorg tp kembar Qarin dorg

    BalasPadam
    Balasan
    1. haah btol. Apa yg sy belajar dlm ilmu perubatan Islam. Roh org mati tidak akan kembali ke dunia. Kerna org yg sudah meninggal dunia akan terus ke alam barzakh dan terdapat 'dinding' di antara dunia & alam barzakh. Sila rujuk di dlam al Quran.

      Apa yg pasukan keselamatan kita jumpa tu...itu adalah jin yg pernah berdamping dgn pengganas ketika hayat hidup mreka. Apabila pengamal ilmu hitam / pembela jin itu mati maka berkeliaran lah jin2 yg tidak 'bertuan'. Sbb tu pasukan kselamatan kita selalu terserempak 3 lembaga tu ketika maghrib sbb jin2 akan berkeliaran & aktif di antara waktu asar & maghrib. wallahualam..

      Padam
  2. ya.... sy pun berpendapat yg sama..... bukan roh... tetapi Qorin mereka..... tetapi Hanya Allah s.w.t yg Maha Mengetahui... kita doakan sahaja para anggota keselamatan negara kita sentiasa dilindungi Allah.... Aminnn

    BalasPadam
  3. SYAITAN LAKNATULLAH... AZAN KUAT2 MASA MAGHRIB..BUAT BACAAN YAASIN ...

    BalasPadam
  4. kalau dah serban putih mcm org alim kira ok laa... kalu yg datang tu bertanduk berbulu plak mcmana?? korang nk pilih yg mana?

    BalasPadam
  5. itu syaitan atau jin la utk merosak akidah dan kpercayaan umat Islam. sama ada kita takut pd makhluk tu atau hanya takut pada Allah swt. semua tu ujian. atau mungkin juga amaln ilmu hitam/sihir saki baki pengganas yg dikatakn boleh mnghilangkn diri dan kebal. mgkn ada sesuatu sekitar kuburan tu yg mrk smbunyikn dan nak ambil. jd mrk bagi takut anggota keslmat agar mninggalkn tempat tu. apakah di bawah kuburan tu tersembunyi senjata2 berat mrk atau sesuatu yg lebih berharga?
    apa pun yakinlah hanya ALLAH swt yg Maha Berkuasa.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul mgkin ada ssuatu d tmpt bks kubur dorg 2..

      Padam
  6. Ni syaitan...maklumlah semasa hayat mereka mengguna tangkai-tangkai, memuja jembalang/hanturaya untuk mendapat kebal, ilmu yg tidak dredhai ALLAH....lawan benda-benda ni dgn ayat suci Al Quran saja......Inn Syaa ALLAH.

    BalasPadam
  7. BUMI DOK TERIMA

    BalasPadam
  8. klu nak tau tu..adalah jin peliharaan mereka..tetapi setelah mereka meninggal dunia tiada waris memelihara jin mereka..jadi jin tersebut akan berkeliharan selama 44 hari..sebelum mendapat tuan yang baru..

    BalasPadam
  9. Pasukan keselamatan dah habis berperang dgn kiram kini berperang pulak dengan syaitana atau jin..

    BalasPadam
  10. Subhanallah besar betul dugaan anggota keselamatan kita disana. Selesai dengan pengganas kini dengan serangan mental pula. Doakan mereka supaya dilindungi allah daripada perkara yang boleh memberi bencana kepada mereka sahabat sekalian......ibsyallah

    BalasPadam
  11. Panggil Bomoh yg handal supaya boleh berhubung dengan jembalang itu.Mungkin Jamalul kiram yg hantar untuk menakutkan pasukan keselamatan...

    BalasPadam
  12. Balasan
    1. Salam tn dapat gelaran Prof dari.mana...Tuan mengajar di universiti mana. Beri nama Universiti di Sri lanka..tempat tuan belajar..sy nak semak.. status Universiti tersebut...Sebab banyak yg meragukan....

      Padam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top