Nuffnang

Astaghfirullah... Mereka Ulama' Tapi Mereka Main Pintu Belakang!!!

Astaghfirullah Al'Azim.... Minta BB Dijauhkan daripada azab Allah sepertimana yang diturunkanNYA kepada kaum Nabi Luth A.S. Na'uzubillah.






Ulamak pas ni taktau ke manjamah isteri dari belakang adalah haram??? mana ulamak pas belajar agama ni?? 

Kisah ini sebenarnya belum pun lama lagi. Masih baru. Malah ia sama segarnya dengan kisah klip video Anwar Ibrahim menoron China Doll. Bezanya Ketua Dewan Ulama PAS Perlis yang bernama Abdul Rashid Rahman ini dengan Anwar Ibrahim ialah, Anwar menoron China Doll dan meliwat jantan, sedangkan Abdul Rashid pula meliwat isterinya sendiri dan gemarkan seks ganas tetapi gagal bertanggungjawab terhadap makan pakai isteri serta keluarganya. 

16 November 2011, isteri kedua Ketua Dewan Ulama PAS Perlis (bekas), Siti Rosmala Mohamed ketika dalam permohonan fasakh atau permohonan menceraikan suaminya, telah menerangkan kepada Hakim Mahkamah Rendah Syariah Kangar, Mohd Zaidi Abdullah beberapa perkara yang amat mengejutkan dan tidak terfikir langsung akan dilakukan oleh seorang Ketua Dewan Ulama seperti Abdul Rashid Rahman, meskipun dia mungkin seorang penganut Syiah yang menghalalkan liwat isteri.

Siti Rosmala Mohamed yang juga merupakan seorang ustazah menceritakan, sepanjang 10 tahun mereka berkahwin, dia hanya diberikan nafkah sebanyak RM300 sekali sahaja iaitu pada November 1999 dan kerap kali dipukul. Malah Abdul Rashid juga terlalu kerap melakukan hubungan seks secara kasar dan di luar tabi terutama sekali MELIWAT. 

Selain itu, ustazah yang mengajar di Sekolah Menengah Tunku Bendahara di Kodiang itu juga mengaku bahawa Abdul Rashid kerap memukulnya termasuklah di kepala dan dirotan atas sebab-sebab yang kecil. Seperkara yang menarik ialah, Abdul Rashid Rahman tidak pernah lupa tentang 'nafkah batin' walaupun nafkah zahirnya tidak pernah ditunaikan. 

Menurut Siti Rosmala lagi, setiap hari Abdul Rashid 'mahu', malah jikalau dalam 'pantang' sekalipun, terpaksalah dia melayan kehendak jantan kemaruk seks itu yang berselindung di sebalik serban, jubah dan janggut kambing. 

Itu yang diceritakan oleh Siti Rosmala kepada hakim dan di mahkamah. 

Jawatan Ketua Dewan Ulama PAS Perlis sekarang ini disandang oleh Idris Yaakob.

- IPS
Share this article

3 Komen:

  1. "berselindung di sebalik serban, jubah dan janggut kambing."

    tdk mustahil jika hampir semua yg berjanggut kambing perangai sama. mungkin juga....tidak mustahil.

    BalasPadam
  2. itulah kalau ga bisa nahan nafsu,sekalipun seorang ulama

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top