Nuffnang

PERGH!!! DATO LEE CHONG WEI SAMBAR FERRARI F430

HEBAT...MEMANG HEBAT. Gua tak heran kalau pemain badminton nombor satu Malaysia ni beli Ferrari F430.. Sebabnya, dia memang mampu dan ada duit hasil usaha keras dia selama ni..





Sebelum ni anak kelahiran Bukit Mertajam, Penang tu pakai kereta Skyline GTR. Sekarang ni dia dah upgrade sikit pakai Ferarri yang berharga RM1.6juta..

Sapa sangka.., hanya dengan main Badminton je mampu pakai Ferarri beb... Inilah yang dinamakan rezeki ada dimana-mana.., asalkan pandai usaha..

Mungkin satu hari nanti, ada jugak dikalangan blogger yang mampu pakai Ferrari hasil dari penulisan dorang.. Mungkin Gomo.., Parpukari.., Dr MiM atau Pisau.net mampu pakai F430 tu lepas ni..






"Bagi gua.., gua tak nak Ferrari.., kalau gua dapat pakai Inspira R3 pun dah syukur Alhamdulillah.. Sekarang ni cuma mampu simpan gambar je lahh.. ." Media Permatang Pauh


BB : GUA tabik kepada Blogger-bloger di atas termasuk MPP ni. Kalau di buat filem or telemovie "Kisah Benar", pasti meletup. Pelakon utamanya sape ek?
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top