Nuffnang

Big Screen Bola Sepak Sukan SEA Akhir : Malaysia VS Indonesia @ Dataran Merdeka

Tahniah diucapkan kepada pasukan Harimau Muda Malaysia atas kejayaan mereka untuk layak ke perlawanan akhir bola sepak Sukan SEA 2011 menentang Indonesia. Atas semangat kesukanan dan semangat perpaduan kaum di Malaysia Kementerian Bila Dan Sukan dengan berbesar hati akan menganjurkan tayangan skrin besar atau “BIG SCREEN” Sempena Final Bolasepak Sukan SEA – MALAYSIA vs INDONESIA ini.


Siaran ini akan diadakan di Dataran Merdeka, Kuala Lumpur. oleh itu pihak Kementerian Belia Dan Sukan Malaysia menjemput semua penyokong skuad bola sepak Malaysia untuk beramai-ramai  memberikan sokoangann terhadap pasukan kita. Program siaran ini akan bermula pada jam 6:00 petang,  Selain itu juga akan diadakan  cabutan bertuah untuk penyokong-penyokong yang hadir.

Anda juga diminta memakai jersi pasukan Malaysia atau memakai pakaian hitam kuning untuk menunjukkan semangat  yang kita berikan kepada skuad harimau muda ini. Diharap pasukan Malaysia akan menjuarai perlawanan ini dengan berbekalkan semangat Harimau Malaya.. Jom support mereka  dan bersama-sama  menyemarakan semangat Patriotik melalui sukan.

Untuk dengar lagu semangat harimau malaya layari http://vyrec.com/big-screen-final-bola-sepak-sukan-sea-malaysia-vs-indonesia-dataran-merdeka/
Share this article

1 Komen:

  1. Yihh Haa!!? Ole...ole...ole..ole...kita juara...kitalah juuuuara..ole...ole...ole....ole....pap..pap...pap pap pap MALAYSIA!!!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top