Nuffnang

BERSIH 4 : Adakah Wanita Melayu "Dilacurkan?"


Harap jangan ada yang melenting. Baca dulu. DAP telah merekrut beberapa orang wanita muda Melayu dalam parti mereka. Tujuan mereka perlu dipersoalkan memandangkan wanita Melayu ini dilihat seolah-olah ‘dilacurkan’ demi kepentingan politik DAP.


Hari ini bermula Himpunan Jalanan Haram Bersih4 dan kita dapat lihat dengan jelas bagaimana wanita muda Melayu dipergunakan atau dengan lebih tepat lagi “dilacurkan” demi kepentingan politik peribadi DAP.

Berdasarkan gambar Rara yang dilihat seolah-olah cuba ‘menggoda’ dengan gambar kartun sambil memeluk polis dengan gambar ‘love’  menunjukkan licik dan hinanya DAP dalam mempergunakan orang Melayu yang hanyut dengan janji manis mereka yang berfahaman sosialis ini.


Untuk makluman peniaga-peniaga di sekitar Sogo dan Jalan Tunku Abdul Rahman yang kebimbangan mula menutup premis perniagaan masing-masing apabila semakin ramai peserta Bersih 4.0 berkumpul di kawasan itu kira-kira pukul 11 pagi tadi.

Lalu lintas mulai sesak apabila jalan raya dipenuhi peserta Bersih 4.0 yang berbaju kuning.

Lebih ramai dijangka berhimpun di kawasan sekitar Sogo sebelum berarak ke Dataran Merdeka. Oleh itu pihak berkuasa perlu bertindak menangani pemberontak ini dengan lebih tegas.

– PRU14.tv



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top