Nuffnang

PANASSS!!! LANGGAN PELACUR : Zizan Razak Tampil Perjelas Tuduhan!!!!


Identiti pelawak kasanova yang dikatakan meminta gambar lucah dari wanita melalui aplikasi perbualan telefon masih hangat diperkatakan. Sebelum ini juga tersebar gosip bahawa pelawak tersebut tidak menghadiri majlis ABPBH 2014 sebelum ini kerana berada di Indonesia untuk urusan kerja.


Apa yang mengejutkan ialah, sewaktu berada di sana, pelawak itu didakwa telah masuk ke sebuah kelab eksklusif yang terkenal dengan aktiviti pelacuran kelas atasan Indonesia pada waktu malam dan hanya keluar dari situ pada jam 3.00 pagi.

Namun begitu, pelawak yang dimaksudkan iaitu Zizan Razak telah muncul di rancangan Melodi TV3 sebentar tadi, menafikan yang dia masuk ke kelab sebegitu sewaktu berada di sana.

Tak baik buat cerita macam tu. Tujuan saya berada di sana ialah untuk menjalankan tugas-tugas saya. Secara jujurnya, saya pergi ke pusat karaoke di sana. Tiada pula pelacur di sana. Yang ada hanya permainan snooker.

Saya mengaku pergi ke pusat karaoke itu tetapi demi Allah tiada pelacur di sana.

Mengenai pendedahan bahawa dia sering meminta gambar lucah dari wanita, Zizan menafikannya, mendakwa ia boleh jadi perbuatan orang lain yang menyamar sebagai dirinya berdasarkan kenyataan bahawa teknologi boleh disalah gunakan.

Zizan turut meminta maaf dari semua pihak media kerana enggan komen mengenai perhubungannya dengan Emma Maembong sebelum ini.

Dia juga tampil ke Melodi untuk membersihkan namanya dan pelawak-pelawak lain dari tuduhan tersebut dan berharap segalanya telah jelas.

Sebelum ini, tiada pengesahan secara rasmi bahawa pelawak kasanova yang dilaporkan itu ialah Zizan, tetapi kemunculan Zizan di Melodi seolah-olah memberi bayangan bahawa dia ialah pelawak yang diperkatakan.

Zizan turut menafikan bahawa dalang yang mendedahkan tentang semua itu ialah bekas kekasihnya Emma Maembong, memberitahu Emma seorang yang sangat baik dan tidak akan berbuat sesuatu seperti itu.

- SUMBER

Dalam perkembangan lain, Zizan telah memutuskan untuk menamatkan zaman bujangnya pada Jun ini.
Menurut Zizan, dia bakal berkahwin dengan gadis kelahiran kampung halamannya, Terengganu yang kini berusia 24 tahun.

Dipetik Zizan Razak berkata:
Ya, saya akan berkahwin! Gadis pilihan saya berasal dari Kuala Terengganu. Beliau bekerja dan berusia 24 tahun. Namanya, biarlah rahsia dulu.
Saya bukan muda lagi, usia sudah mencecah 31 tahun. Sudah masanya saya berkahwin dan memiliki anak. Saya bukan mahu melarikan diri daripada kontroversi yang timbul, tetapi berkahwin mungkin dapat mengelakkan fitnah yang bukan-bukan
Lagipun, ibu bapa saya sudah berusia, saya mahu mereka tengok saya naik pelamin dan sempat bermain dengan cucu-cucu.

Dalam temubual itu, Zizan sempat memerlikan dengan mengeluarkan ayat bakal isterinya itu tidak memerlukan solekan tebal untuk kekal cantik. Siapakah gerangan wanita itu yang pantas menambat hati pelawak ini? Kita tunggu Jun nanti.
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top