Nuffnang

GILER!!! Pengantin Perempuan Perlu Tayang Aset Dada Di Melaka?



GEMPAR! Adat perkahwinan orang melayu terlampau! Penulis tidak pasti sejauh mana kebenaran berita bergambar yang sedang tersebar luas di media sosial ketika ini. Khabarnya masyarakat Melayu Islam di Jasin, Melaka dikejutkan dengan insiden seorang pengantin perempuan berpakaian keterlaluan sehingga dengan sengaja menampakkan aset di dadanya dalam satu majlis perkahwinan yang berlangsung di sebuah hotel terkemuka di Melaka.


Apa yang lebih mengejutkan, pengakuan yang dibuat oleh beberapa individu yang ditemui mengesahkan perkara itu merupakan salah satu adat yang telah diamalkan sejak sekian lama oleh segelintir Melayu di Melaka demi mendapatkan berkat untuk perkahwinan tersebut.

Persoalannya, benarkah dakwaan yang dibuat menerusi BLOG INI? Atau ia sekadar cubaan pihak tertentu untuk merosakkan imej dan kesucian agama Islam khasnya dan bangsa Melayu di Melaka amnya?

Atau ia merupakan ikutan budaya barat yang semakin menular di kalangan golongan-golongan "elitis" di Melaka yang terpengaruh dengan budaya barat? 

Mohon pihak berwajib menyiasat perkara ini dan memperbetulkan keadaan seandainya ia sekadar fitnah oleh pihak-pihak tertentu.

KLIK untuk lihat gambar asal: 1 , 2 , 3 , 4

** Nampak macam bukan Melayu tetapi lebih iras kepada warga Filip*** jer..... Mohon kepada yang mengetahui cerita sebenar mengenai gambar ini untuk berkongsi sesama kita supaya masyarakat tidak terus tertipu demi kepentingan individu tidak bertanggungjawab.
Share this article

3 Komen:

  1. pic ni dh lama & bukan di malaysia

    BalasPadam
  2. BUKAN MALAYSIA NI...TIPU JE TU KONONNYA KAT MELAKA

    BalasPadam
  3. pic lama, selebriti filipin.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top