Nuffnang

LIWAT!!! REAKSI SAIFUL BUKHARI DENGAN PENGHAKIMAN KE ATAS ANWAR!!!



Individu yang paling menjadi perhatian dengan keputusan kes liwat di Mahkamah Rayuan Putrajaya hari ini pastinya mangsa liwat itu sendiri, Saiful Bukhari Azlan. Saiful, selepas mengetahui keputusan mahkamah tersebut telah menulis di blognya yang menyatakan kesyukuran ke hadrat Ilahi dan berkat istiqamah beliau selama 6 tahun, kebenaran akhirnya bersama beliau.




Berkat doa, istiqamah dan sabar selama 6 tahun, saya bersyukur ke hadrat Ilahi dengan keputusan Mahkamah hari ini yang memihak pada saya.


Saya dan keluarga menghormati keputusan Mahkamah hari ini.

Kebenaran ini penting dan amat bermakna buat saya dan seluruh keluarga saya.

Yang pasti, saya dan keluarga kehadapan.. Saya berdoa semoga Allah SWT terus memberi perlindungan dan kemudahan dalam segala urusan saya. 

Terima kasih kepada semua pihak yang telah bersama saya selama ni. Allah sahaja mampu membalasnya.



Share this article

4 Komen:

  1. Syukur Alhamdulillah. Tahniah Saiful.

    BalasPadam
  2. kenapa budak ni x masuk jail skali....bangsat kou trimalarr nanti balasan

    BalasPadam
  3. Tahniah saiful kerana anda seorg yg sabar. Allah bersama anda yg sabar.

    BalasPadam
  4. sepandai2 tupai melompat akhirnya jatuh ke tanah jua..itulah anwar..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top