Nuffnang

ANDA PILIH!!! Kerana Politik Agama No. 2!!! Berita Sedih Di Maulidur Rasul Kali Ini!!!




Pengarah JAIS Selangor yang merampas Bible Bahasa Melayu tempohari telah ditukarkan kerana menguatkuasakan undang-undang demi memastikan Agama Islam terus wujud di negeri yang serba moden ini.

Pengarahnya yang baru Ahmad Zaharin Mohd Saad berkata, mereka tiada masalah memaklumkan tindakan mereka kepada Majlis Agama Islam Selangor (MAIS) dan exco terlebih dahulu sebelum bertindak.

Jabatan Agama Islam Selangor (JAIS) akan mengikut Tatacara Pengendalian Piawai (SOP) yang dikehendaki menteri besar dan exco Selangor dalam serbuan berkaitan perkara sensitif selepas ini.




"Kita akan ikut, tiada masalah. SOP sebenarnya lebih kurang sama. Cuma kita kena maklumkan kepada kerajaan (negeri)," katanya.


Rakyat selangor sangat beruntung kerana mempunyai seorang Menteri Besar yang sangat prihatin dengan masalah Ugama Negeri hingga menukarkan Pengarah JAIS yang menguatkuasakan undang-undang.

Pengarah JAIS yang baru pula tidak akan berani melawan Kerajaan Negeri yang diperintah DAP yang menjadikan Menteri BesarP KR sebagai anjing kurap dibela dan dibagi makan sampah.

Rakyat Selangor terutama yang beragama Islam tidak berani menentang dan dibuktikan dengan kisah penukaran Pengarah Agama ini.

Kerana menguatkuasakan undang-undang Agama beliau ditukarkan tetapi kepada yang melambakkan rumah urut dan pusat maksiat dijaga rapi. (SUMBER)


Share this article

2 Komen:

  1. Tak pe....tukar,tukar la......dah rakyat Selangor bri kuasa kpd mereka(PR)...ape nak bising2 semuanya.Demokrasi!!!Orang yg majoriti...perintah la!!!

    BalasPadam
  2. PENGENDALIAN LAMAN INI MACAM ORANG UMNO AJE..INGATKAN DIA INI ADA ETIKA..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top