Nuffnang

STRATEGI "MENGENA!!" : Ketua Unit Media Baru Pemuda UMNO "TERBAIK"!!!

Hahaha....Ketua Unit Media Baru Pemuda UMNO yang baru dilantik ni memang "TERBAIK!!!" Korang nampak tak strategi beliau untuk "MEMPHOPHULARHAN" diri beliau secara percuma tanpa bayaran atau insentif? Bak katanya, SUKARELA......TERBUKTI BERKESAN DAN BERJAYA....... Syabas dan Tahniah!!!!




HAKTUIIII......HAKTUI....HAKTUII.......(Amek kau kahak HIJAU PEKAT!!!!)
Walau apa jua alasan, belajarlah MENGHORMATI serta MENGHARGAI perjuangan dan pengorbanan orang lain!!!

Orang berbudi Kita Berbahasa Bro.....

Diakui memang ada yang "CARI MAKAN" dan "DIBERI MAKAN" dengan berblogging ni. Namun jangan lupa ADA JUGA yang benar-benar IKHLAS DAN SUKARELA berjuang di alam maya demi perjuangan serta kelangsungan AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!! DIULANGI!!! KELANGSUNGAN AGAMA, BANGSA DAN NEGARA!!!!

Kalau pun HEBAT dan mempunyai PENDEKATAN BARU yang lebih efektif, adakah perlu sampai MENGHINA begini? Lu jangan macam-macam........

Ni PETIKAN YANG DI COPY PASTE dari status di FB :


PANAS PANAS PANAS....!!!!! EXCO PEMUDA YANG PALING DANGKAL YANG PERNAH AKU TAHU....!!! HANG NAK JADI HERO KAN ... HANG TENGOK PERANAN MEDIA DI ATAS KENYATAAN YANG MELAMBANGKAN KEDANGKALAN KALDAIL AKAQ NIE DALAM ALAM MAYA....!!!!!!... 

nak tunggu brotherhood kena londeh sampai habis br nak lawan....bila kata .....depa kata buka pekong.. semua tu ayat lama jgn dok cabar cybertropper.. apa peranan dan tanggungjawab brotherhood sekarang..... tengok aje ka atau diam seribu bahasa.... bila kita duduk dalam pelbagai cabang kerja peranan dan cara berfikir juga berbeza.... kita kena ingat berapa ramai brotherhood yg datang dgn duit poket sendiri dan kena cari hotel dan mohon simpati kawan untuk tido.... sapa fikiq benda tu... kita mungkin tido atas tilam empuk tapi mereka...???? byk bezanya kalau nak diterangkan disini... ingat brotherhood kita bukan sampah... suka suka diherdik... suka suka disanjung....keimanan manusia ada tahapnya... bila mulut terbuka akan ada binasa atau kemenangan... jgn terlalu berlembut sampai org lain boleh pijak kepala brotherhood....wallahu alam. 


Eiiii...macam geli jer, macam "sotong" jer.. macam babun jer...macam cipan jer....



SUKARELAWAN MAYA, APA KOMEN ANDA?





Share this article

1 Komen:

  1. Bodoh and bahlol.....RBA pun diorang bagi makan, belai, jaga....keh keh keh, ko nak cari sukarela, abis bil letrik dan bagai nak bayar, tak kuar duit ka bro...bodossss!!!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top