Nuffnang

BERAMBUS!! Gesaan Ibu Bapa Pelajar SK Pristina Kepada Anak Guneswary Kelly??



Nampaknya ibu bapa di SK Pristina lebih maklum apa yang berlaku dan telah bersetuju dengan keputusan yang dibuat. Jadi jika Guneswri Kelly ada anak disitu, lebih baik dia bawa anaknya berpindah kerana nampaknya ibu bapa di sekolah tersebut sudah naik angin. Orang luar yang tiada kena mengena pula, jangan lah menyibuk. Kalau nak cari kebenaran, cari kebenaran seperti penulis blog Dhanyaraam dan Mazidul Akmal.





Canteen In Changing Room , FACTS That You Should Know.

Baca penjelasan Mazidul, yang bukan sahaja pergi mencari maklumat, tetapi turut berbuka puasa dan berdoa di dalam bilik persalinan yang sama. 

PELAJAR MAKAN DI BILIK PERSALINAN ( WAKIL PIBG, PEGAWAI PEJABAT PENDIDIKAN DAERAH DAN GURU MAKAN DI MANA?) DAHSYAT SUNGGUH!


Sila lihat facebook penyokong Guru Besar SK Pristina untuk maklumat lanjut

Tindakan perlu diambil ke atas penyebar fitnah ini, bukan ke atas pengetua.




Lebih-lebih lagi apabila dia menjadikan isu ini satu isu perkauman dan keagamaan. Eloklah dia ditahan dan dihukum di bawah akta hasutan supaya perkara seperti ini tidak berulang lagi di masa hadapan. Suruhanjaya Komunikasi dan Multimedia Malaysia (SKMM), pihak polis dan Jabatan Peguam Negara mesti mendakwa semua yang terlibat menjadian isu ini isu perkauman dan kebencian agama termasuk penulis bernama Ravinder Singh dan portal berita FMT ini..


Lihat perkataan yang digunakan - 1. fair to treat NON-MUSLIM CHILDREN 2. my child in mess in MALAY SCHOOL 3. This wat 1Malaysia is - apakah tujuannya, jika bukan perkauman dan prejudis keagamaan

 - SUMBER


BB : ADAKAH BB AKAN DIGELAR RASIS BILA MEMBINCANGKAN ISU INI?
Share this article

7 Komen:

  1. aku rasa ada benda lain depa nak sorok dgn mensensasikan isu jamban ini...now...New village seolah2 dihalalkan darah Polis dibunuh komunis...apa ini?

    BalasPadam
  2. Dah tak tau apa nak jadi dengan pemerintahan Najib ni ... Nyesal ngundi BN. Tapi apakan daya... tak dak pilihan lain..... Makin geram dengan Najib yang tak buat apa-apa untuk tolong orang Melayu ... Asyiiik dok layan cina DAP yang takkan sokong BN

    BalasPadam
    Balasan
    1. ni lagi sorang red bean army nak masuk jarum.....

      Padam
    2. cuba bg tau apa yg PM x tolong orang Melayu? bagi beberapa contoh apa yang PM lebihkan bangsa lain dari Melayu?

      Padam
  3. rakyat malaysia semakin menjadi jadi berperangai seperti haiwan kerana membenci satu kaum yg lain dan cuba mengisukan perkara yg tak sepatutnya berlaku, persoalannya mudah sahaja jika tak suka keluar dari malaysia ...

    BalasPadam
  4. Banyak benar silap kerajaan ni. UMNO terlalu lembut. Saya pernah bersalam dgn Najib. Memang lembut tapak tangannya. Kita perlu orang keras, berwatak samseng macam rahim noor. Tangkap, lokap dan pukul.

    BalasPadam
  5. at times like this,takde masa atau ruang untuk pemimpin lembik mcm bijan..non-bumi dah bangkit untuk berjuang dengan hasutan perkauman dan fitnah yang macam celaka. Ya saya setuju,penghasut dan penfitnah harus ditangkap dan dipukul secukup rasa.

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top