Nuffnang

CABUL!!! PELAKON BARU NEKAD SAMAN PENGARAH!!!



Secara peribadi, penulis kenal sangat dengan pengarah yang diperkatakan itu. Malah penulis pernah berkawan, bekerja dan sakit hati dengan pengarah tersebut. Tidak sahaja mengenalinya, bahkan mengenali anak-anak dan isterinya.

Tak payahlah dipanjang-panjang bab kenal-mengenal nih...

Dalam isu Anwar Ibrahim dengan Saiful Bukhari Azlan, para pecacai mempersoalkan perbezaan usia Anwar Ibrahim dengan mangsa mereka. Kata para pecacai, takkanlah orang muda seperti Saiful tidak boleh melawan, melainkan apa yang berlaku adalah bersifat SUKA SAMA SUKA.


Barangkali alasan tersebut bolehlah digunakan oleh pengarah drama terbabit. Dia bolehlah berlakon sakit tulang belakang dan perlukan pembedahan serta fisioterapi yang amat ekstrem bagi menunjukkan yang dia tidak bersalah.

Malah pengarah itu juga boleh menggunakan alasan, ketiadaan bukti selain dengan bantuan kawan-kawannya yang lain mengatakan saksi video adalah saksi bisu dan tuli serta tidak boleh digunakan dalam perbicaraan, bagi mengelakkan saman yang akan diambil oleh pelakon baru berusia 22 tahun itu.

Zaman sekarang adalah zaman kebijaksanaan bercakap sepertimana idolanya, Anwar Ibrahim. Apatah lagi, pengarah itu sendiri merupakan seorang yang sangat pandai bercakap dan berhujah sehinggakan dia yang berhutang pun, faktanya boleh bertukar menjadi DIA YANG MEMBERI HUTANG.

Cuma yang menjadi keaiban ialah, yang terlibat semuanya Melayu dan mengaku beragama Islam...

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top