Nuffnang

SAH!!!! Safee Sali Bersama PKR

Korang kenal ke Safee Sali ni? Gua percaya majoriti rakyat Malaysia dan Indonesia pasti mengenali penyerang bolasepak skuad kebangsaan Malaysia ini.
 
 
 
 
Khabarnya kelmarin bertempat di Batu Tiga Shah Alam, Safee Sali telah menghadiri program Rumah Terbuka Aidilfitri anjuran Adun KEADILAN Batu Tiga, YB Rodziah Ismail.
 
Dalam program ini Safee Sali turut membawa hadiah untuk diberikan kepada para pengunjung yang berjaya menjawab soalan kuiz "Safee Sali tanya anda" . Antara  hadiah yang disumbangkan seperti T-Shirt merah bernombor 10 (nombor jersi Safee Sali) dan komik Super Safee untuk peminat-peminat cilik yang berjaya menjawab soalan beliau berhubung dirinya.
 
 
 
 
Kehadiran Safee dipercayai didorong oleh pengurus beliau, saudara Zakaria atau lebih dikenali sebagai Abang Zack yang  merupakan penyokong kuat KEADILAN dan merupakan bekas Ketua Cabang KEADILAN.
 
 
 
 
 
Ok fine.... itu hak Safee la. Sebagai ikon anak muda, beliau boleh pergi dan hadiri apa sahaja program yang menjemput beliau. Beliau hak rakyat. Cuma harapan gua, Safee tidak terpengaruh dan terpedaya dengan janji-janji manis PR.
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top