Nuffnang

BONGKAR!!! 11 Perancangan DAP Menjelang PRU 14


DAP tidak pernah dan tidak akan puas selagi misi mereka "menawan" Malaysia tidak terlaksana. Apatah lagi untuk berputus asa. Berikut dikongsikan 11 perancangan licik mereka bagi memastikan hasrat dan cita-cita mereka tercapai pada PRU ke 14 nanti. 

1. DAP akan tentang PAS dalam apa sahaja yg ada kaitan dengan Islam

2. DAP akan tentang orang Islam mahu beramal dgn ajaran Islam termasuk hudud

3. DAP jadikan PAN boneka DAP, sponsor program PAN supaya PAN menjadi perisai dan peluru DAP (projek melayu Islam gaduh dgn melayu Islam)

4. DAP sudah jadi anti-Islam secara terbuka

5. DAP akan gunakan PKR sebagai batu loncatan untuk kuasai Parlimen (PKR lemah dan tidak dominan dalam Pakatan Harapan, serta akan tunduk keada tekanan DAP selepas PRU 14)

6. DAP akan gunakan PAN sebagai “penyambung galah” kpd DAP untuk mencapai sasaran mereka untuk kuasai Parlimen (PAN boneka DAP)

7. DAP akan manipulasi sentimen kaum Tioghua untuk kaut ahli MCA dan ahli Gerakan bagi menyolong DAP dalam PRU 14 agar BN tumbang.

8 DAP percaya DAP dilihat oleh orang Tionghua Malaysia sebagai hero orang tionghua Malaysia dan MCA serta Gerakan tidak lagi dilihat pembela orang Tionghua…..

9. DAP tak mahu ahli MCA dan Gerakan masuk DAP beramai-ramai kerana bimbang dituduh parti rasis cina

10. DAP akam gunakan Melayu dalam DAP untuk kaburkan masyarakat Melayu Islam; dan DAP akan terus sasarkan tokoh2 Melayu untuk masuk DAP

11. DAP cuba tawan Sarawak dalam PRN (kerana Sarawak lebih stabil dari Sabah) untuk membantu Obama USA menjadikan Sarawak sebagai pangkalan tentera Amerika bagi berhadapan dengan dgn kuasa besar iaitu Cina, Amerika sudah pun masuk ke Laut Cina Selatan untuk provokasi Cina. DAP sokong TPPA di Malaysia kerana PAP Singapura sokong TPPA dan ramai orang Tionghua Malaysia Singapura adalah ahi perniagaan yang mendapat banyak keuntungan dari TPPA biarpun negara ini akan dikuasi oleh kuasa asing……DAP bakal gadai negara kepada kuasa besar. PANXXX akan sokong DAP 100% kerana sudah termakan budi $$$$$$$$ dan terpaksa bayar body.
Share this article

4 Komen:

  1. APA tindakan Umno BN? ....masih bermimpi bersama sama Jibby bahawa rakyat akan mengundi mereka.

    BalasPadam
  2. Selain dari pengundi2 cinapek rasis, puak2 pembangkang juga disokong oleh pengundi2 pondan lgbt...permaisuri gemok botak tengah depa adalah rafizi pondan lgbt kesayangan abang non.

    BalasPadam
  3. https://www.facebook.com/1658108491111613/videos/1658111714444624/?video_source=pages_finch_main_video&theater

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top