Nuffnang

SALAH PARRKING : Wanita Ditampar, Kereta Dirosakkan 2 Lelaki!!



Macam-macam hal. Tak tau la apa yang sudah jadi dengan dunia sekarang. Mungkin kerana sifat duniawi semakin menular di dalam benak fikiran, akal tak dapat berfungsi dengan elok.

Di China, oleh kerana hanya tersalah letak kereta di tempat parking, seorang wanita bukan sahaja ditampar dengan teruk, malah keretanya juga teruk dikerjakan oleh dua orang lelaki.

Difahamkan, wanita itu diperlakukan sedemikian rupa kerana meletakkan kenderaannya di lot parking yang sudah disewa oleh lelaki berkenaan.


Kalau betul perempuan itu salah, boleh je cakap elok-elok. Lagipun perempuan kot...Asalnya, lelaki dijadikan oleh Tuhan sebagai pelindung kepada wanita. Sekarang, dunia semakin terbalik.. - SiakapKeli.com
Share this article

5 Komen:

  1. Balasan
    1. Anak haram cina2 ini, menapa tak ada yang bantu perempuan itu, kalaulah perempuan itu anak Melayu apa kesudahannya. Mahu kah polis biar begini di negeri Melayu ini.

      Padam
  2. CINA MMANG SETAN...BERAK MERATA, OTAK DIAORG HANYA PIKIR KEJAHATAN JER...PENTINGKAN DIRI

    BalasPadam
  3. Sekarang dah kaya,baharu menempah dan merasa kemewahan.Dah perangai biadap terbuka luas.Dasar moden komunis PRC membolahkan kekayaan ditonjol/diperolehi.Dulu masa era Mao setiap rakyat cuma ada dua pasang baju - satu utk ke kebun/bekerja dan sepasang lagi (spt baju jaket Mao) utk apa saja acara sosial.(Lagipun mereka tak perlu banyak baju.Bukan ada tempat hiburan pun.Dan lebih sedih komunis tak membenarkan kemewahan kapitalis.Tetapi kini semuanya boleh.)

    Dasar pembohong demi kuasa yg komunis anjurkan dah menyerap dlm pertubuhan tertentu di Malaysia.Tekalha sendiri.

    Kasihan dgn wanita tu.

    BalasPadam
  4. An act of cowardice!!! Let's see how much Chinese women in Malaysia understand the minds of these male fellows!!! So sial!!!!

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top