Nuffnang

KESAN TAMPAR : GURU FAIL SAMAN MALU KEPADA KELUARGA PELAJAR!!!



Semalam Harian Metro melaporkan bapa kepada seorang pelajar mendakwa anaknya ditampar oleh guru bahasa inggeris sehingga meninggalkan kesan di pipi kanan anaknya hanya kerana gagal menyiapkan kerja sekolah.



Bagaimanapun, guru terbabit menafikan dakwaan tersebut dan mendedahkan punca sebenar yang berlaku pada pelajar tersebut.

Hasil siasatan mendapat, pelajar berkenaan mengalami alergik setelah dibawa berjumpa dengan doktor untuk membuat pemeriksaan. 


Menurut sumber, guru terbabit telah memfailkan saman malu terhadap ibu bapa pelajar berkenaan kerana memfitnahnya tanpa sebarang bukti kukuh.

Sumber turut mendedahkan pelajar tersebut sememangnya terkenal dengan sikapnya yang nakal. Pada hari kejadian, pelajar berkenaan menumbuk papan putih serta berlari dalam kelas. Gurunya marah kerana dia berlari tetapi tidak pula menampar pelajar itu seperti yang didakwa.


Menurut seorang ustaz yang bertugas di sekolah itu, kesan lebam di pipi pelajar itu sememangnya telah ada semenjak hari isnin. Namun kesan lebam itu hilang semasa ibu bapanya membuat laporan polis.
Share this article

2 Komen:

  1. patutnya anak yg nakal ni jgn ditampar ttp bg penampar kat mak ayah nya sbb gagal didik anak, masa proses buat anak tu tak baca bismillah ke?

    BalasPadam
  2. saman Harian Metro sekali bior ada akai sikit

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top