Nuffnang

PAS Anggap DAP Wakilnya - kahkahkah..




GEORGETOWN - Pas mengisytiharkan sokongannya terhadap Ramkarpal Singh sebagai calon DAP pada PRK Parlimen Bukit Gelugor yang dijadual berlangsung pada 25 Mei ini.

Timbalan Presidennya, Mohamad Sabu berkata, partinya menganggap calon DAP itu sebagai wakilnya sendiri dan akan memberi sokongan padu kepada anak ketiga mendiang bekas Pengerusi DAP Kebangsaan, Karpal Singh itu.

“Kita beri sokongan penuh dan malam esok (hari ini), kita akan lancarkan jentera pilihan raya Pas untuk membantu DAP dalam PRK Bukit Gelugor,” katanya kepada pemberita selepas pengumuman calon DAP di sini, semalam.

Mohamad Sabu, yang juga Pesuruhjaya Pas Negeri memberitahu, Presidennya, Datuk Seri Abdul Hadi Awang akan hadir bagi memberi sokongan kepada calon DAP itu (Ramkarpal) pada hari penamaan calon, Isnin ini.

Mengenai ahli Pas Gombak, Mohamed Nabi Bux Mohd Nabi Abd Sathar, 63, yang menawarkan diri untuk bertanding, katanya Pas akan menyiasat kesahihan keanggotaan individu berkenaan.

Beliau berkata, Pas membuat keputusan tidak akan meletakkan calon dan jika benar individu itu adalah anggota parti, Pas tidak teragak-agak mengambil tindakan untuk memecatnya. - Bernama
Share this article

1 Komen:

  1. dap dah tolak hudud pas , pas masih terhegeh2 nak menjilat bontot dap ..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top