Nuffnang

VIDEO : GILER!!! Nora Danish Dan Rusdi Berpelukan Tanpa Baju Tersebar!!'

Salah satu adegan membabitkan Rusdi dan Nora berpelukan di atas katil kini menjadi bualan di laman sosial terutama selepas ‘trailer’ filem terbabit disiarkan di Youtube baru-baru ini. Filem ini dijangka berada di pawagam pada 25 April 2013.




ADEGAN panas Rusdi dan Nora yang menjadi bualan di laman sosial.



“Memang betul saya yang melakonkan adegan itu tetapi saya cuma buat atas arahan pengarah,” kata pelakon popular, Rusdi Ramli mengenai satu adegan panas membabitkan dirinya dengan Nora Danish menerusi filem terbaru, Mencari Cinta.

Menurutnya, apa yang dilakonkan sekadar mengikut arahan pengarah ketika di lokasi penggambaran. Malah, dia mengakui tidak berdepan masalah melakonkan adegan sebagai suami kepada Nora.

“Saya tidak tahu jika penonton memberi tanggapan adegan itu panas atau sebaliknya. Saya hanya melakonkan watak suami dalam filem ini yang berkahwin atas pilihan keluarga,” katanya ketika dihubungi, semalam.

Rusdi, 43, berkata, penggambaran filem genre romantik arahan Shirin Khuzaimi dijalankan awal tahun lalu. Dalam filem terbabit, Rusdi melakonkan watak Razlan sebagai pemuda kampung manakala Nora berasal daripada keluarga di bandar.





BB : Cara Mudah Mencari Publisiti Murahan!!!!!! 
Share this article

3 Komen:

  1. memang la atas arahan pengarah,... tp dosa kena tanggung sendiri.. kat neraka nnti pengarah tu tak boleh tolong punye... agree wif BB.. publisiti murahan... dah teruk filem melayu sekarang...

    BalasPadam
  2. Astaghfirullahhalazim...
    klu pengarah tu suruh minum arak ke makan b**i ke ikut jugak ka? ada jaminan ka yg pengarah tu boleh tolong ang kt neraka nnt? tak pikir dosa langsung!!! dedua tu pun sama ja! jantan gatal betina pun garit!

    BalasPadam
  3. kot yer pun nak ikut arahan pengarah, pikir la "PENGARAH" yang sebenar. "PENGARAH" yang sebenar punya arahan, tak nak plak ikut. bkn nak condemn sapa2 tapi sebagai hamba Allah (PENGARAH SEBENAR), saya hanya nyatakan pendapat saya. sama2 la kita perbaiki diri kita. dah buat salah, kita betulkan. Jangan malu menyatakan kebenaran. senyum selalu

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top