Nuffnang

Video Pengakuan Farid Ismeth Pembaca Berita Berkaitan Hubungannya Dengan Rosmah

Sebelum apa-apa persepsi atau rumusan dibuat, jom kita lihat dulu video di atas dan lihat pengakuan pembaca berita RTM1 Farid Ismeth Emir. Apa kata anda??? Apakah anda masih lagi merasakan Farid Ismeth Emir seorang yang pembohong dan penipu dalam kenyataannya seperti mana yang beliau nyatakan???
Apa yang beliau nyatakan adalah benar dan bukanlah satu pembohongan, malah beliau akui fitnah yang datang dari puak pakatan haram ini bukanlah baru tetapi sudah berakar umbi sejak 11 tahun yang lalu yang mana dimainkan oleh pakatan haram bagi mewujudkan persepsi. Rakyat malaysia boleh percaya cerita ini. Anda nampak dari situ ??? puak pakatan haram yang mainkan cerita ini pembohong besar !!!
Jelassss... Beliau tidak pernah berkahwin dengan Datin Seri Rosmah Mansor, beliau bersumpah beliau tidak pernah berhadapan dengan Rosmah Mansor dan ini semua adalah kebenaran yang mana sengaja difitnah oleh puak pakatan haram. Adakah kita rakyat Malaysia terus percaya dan begitu seronok sekali menceritakan dengan rakyat malaysia dengan cerita Datin Rosmah Mansor yang terus difitnah oleh puak pakatan haram di Malaysia ini ???
Sebenar nya Mereka GAGAL dalam mendapatkan keyakinan rakyat, sebab itu puak pakatan haram ini memainkan sentimen serangan Fitnah ke atas pimpinan BN termasuklah Datin Seri Rosmah Mansor Isteri kepada Perdana Menteri Malaysia. So, tepuk dada tanya hati
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top