Nuffnang

TAYANGAN PERDANA SELURUH DUNIA FILEM 901. SINOPSIS RINGKAS

Info ini BB dapat dari blog Reformis Anak Muda. Kebenaran dan kesahihannya biarlah orang yang layak menentukannya. Cuma apa yang hendak dikongsi di sini adalah perancangan jalan cerita atau plot 901 Anuar Ibrahim telah dirancang dan disusun dengan baik sekali. Kekuatan sebuah filem terletak pada kekuatan skripnya. Manakala pelakon hanya menjadi penambah seri kepada sesebuah filem tersebut."Story Board" cerita 901 ini telah siap sepenuhnya. Hanya menunggu tayangan perdana kepada umum sahaja.

Promosi filem 901 ini telah bermula semenjak 4 tahun yang lalu. Dan kalau dilihat kepada promosi yang dijalan dan digerakkan ini, filem 901 ini bakal mencapai tontonan box office bukan setakat di Malaysia, tetapi juga di peringkat antarabangsa. Dengarnya, pihak hollywood dan bollywood juga akan turut membuat tayangan perdana serentak di seluruh dunia.

Dibawah ini sedikit sinopsis cerita 901 yang sempat dipetik daripada blog Reformis Anak Muda.



..............................

Kita jangan lupa 2 minggu sebelum tarikh DSAI akan dijatuhi hukuman DSAI telah menjelajah keseluruh negeri berjumpa dengan rakyat dan setiap kali DSAI turun kesetiap negeri jumlah yang hadir mendengar ucapan DSAI mencecah ribuan orang.. Petang Jumaat 6/1/2011 DSAI telah memberi taklimat pada diplomat asing berkaitan dengan kes yang beliau hadapi dan kemungkinan2 yang akan berlaku kepada beliau. Difahamkan perjumpaan dengan kawalan yang agak ketat dari pihak hotel pun masih ada SB yang berkeliaran di sekitar lobi hotel.

Mengikut jadual DSAI selepas kes mahkamah beliau akan terbang ke India bertemu dengan cucu Mahatma Gandhi dan selepas itu beliau akan terbang ke Istambul bertemu dengan PM Turki..

Baca lagi Reformis Anak Muda

...............................
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top