Nuffnang

GEMPAR: PAS BERDIALOG DENGAN PERSATUAN PELACUR

BB amat-amat terkejut dengan blogger RBF berkenaan pertemuan antara persatuan pelacur dengan Parti PAS. BB tak nak komen cuma sekadar ingin berkongsi video pendedahan oleh RBF.
Ini sesuatu yang mengejutkan dan diluar jangkaan. Sampaikan pelacur pun ada persatuan. Ada pengerusi Ada Timbalan Pengerusi  Ada Setiausaha Ada biro kewangan Ada biro penerbitan Perkara ini tidak boleh dibiarkan. Pelacuran adalah sesuatu yang salah disisi undang-undang Malaysia. 

Bagaimana pula Pendaftar Pertubuhan boleh luluskan persatuan tersebut ? Sampai mereka boleh lengkap organisasi siap dengan biro-bironya sekali. Bagaimana pula Kementerian Hal Ehwal Wanita boleh menyalurkan bantuan tahunan kepada persatuan pelacur ? Apakah polis atau pihak-pihak berkuasa lain tidak menyedari perkara ini ? Apa yang didedahkan oleh kepimpinan Pas dalam ceramah diatas adalah sesuatu yang amat serius.

Polis perlu bertindak segera. Pihak polis mungkin boleh bekerjasama dengan Pas untuk mengesan persatuan tersebut kerana pemimpin Pas telah berdialog dengan persatuan perlacur berkenaan.

Klik sini untuk lihat sendiri video tersebut
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top