Nuffnang

VIRAL!!! Serpihan Kaca Dalam Ice Blend Di Restoran Makanan Segera Popular!!!


Bencana berlaku tanpa kita sangka. Samada disebabkan kecuaian manusia atau memang sudah suratan. Sejauh mana kebenaran kisah yang dikongsikan ini tidak dapat dipastikan walaupun laporan polis telah dibuat.
Seorang pelanggan McDonalds, Syamil mendakwa adik perempuannya tertelan kaca sejurus selepas membeli ‘ice blended’ di restoran makanan segera itu semalam.

Menurutnya kejadian yang berlaku di McDonalds cawangan Pengkalan Station 18 di Ipoh itu disedari selepas adiknya selesai menikmati minuman tersebut.
“Lepas nie hati-hati gais. Pegi McD korang usya (tengok) ada tak benda nie. Semalam adik aku dah kena, berdarah trakia adik aku gais” luahnya di media sosial semalam.
Syamil turut menegaskan ekoran kejadian tersebut tekak adik perempuannya mengalami luka dan berdarah.
“Yep kat mcd. Tgh syok2 makan minum ape semua pastu dia igt ke coklat ke ape. Last baru sedar rupanya kaca. Darah teruk sml
“… Ice bland tu coklet. So igt ke coklat laa sedap nak makan ape semua. Pastu lama kelamaan rse sakit kt tekak pastu dah hbis ape semua baru sedar benda nie. Kesian betul,” luahnya lagi.
Bagaimanapun para pekerja McDonalds mendakwa Syamil hanya membuat fitnah dan bertujuan untuk menutup periuk nasi mereka.

Beliau kemudiannya membuat satu laporan polis bagi membuktikan bahawa kejadian tersebut benar-benar berlaku dan bukan sekadar rekaan seperti yang didakwa.

Sehingga kini belum ada kenyataan rasmi yang dapat dikesan daripada pihak McDonalds.

Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top