Nuffnang

MELAMPAU : Komen Pedas Azwan Ali Ke Atas Tragedi Helikopter Semasa PRN Sarawak


Apa punya manusia la insan yang bernama Azwan Ali ni. Disebalik insiden nahas helikopter semasa PRN Sarawak yang menyedihkan,  selebriti Azwan Ali atau adik kepada Menteri Besar Selangor, Azmin Ali pula mencetus kontroversi.

Komen-komen pedas beliau terhadap peristiwa itu nyata mengejutkan banyak pihak yang dianggap tidak serius menilai suasana dan menjaga perasaan ahli keluarga yang diselubungi kesedihan ketika ini.

Selepas kejadian kemalangan nahas helikopter yang mengorbankan semua penumpang, inilah komen-komen yang diberikan oleh Azwan Ali. Ada yang menyokong kenyataannya ini, tapi tidak kurang juga yang membantah kerana segala kejadian yang berlaku adalah kerana ajal.



Semoga pembaca semua dapat mendoakan supaya Allah membuka dan melembutkan hati Azwan Ali supaya lebih mempunyai perasaan dan menghormati orang lain.
Share this article

3 Komen:

  1. Hai azwan ni mesti bengang sebab abang dia kena halau dari sarawak...so lepas ni nama yang blacklist dari datang ke sarawak ialah azwan....dan lagi satu...teruna terlajak tak laris ni jangan dilayan sangat...maklumlah dia ni spesis mulut yang jahat macam Rafizi...kita tunggu je ..biar bila Allah nak bayar...Allah bayar cash...langsung tak ada hati perut terhadap tragedi heli tu...

    BalasPadam
  2. Si Gay bapok tua ni memang lagu tu. Tok sah dilayan si bapok tua ni. shooh, shooh...pi main jauh-jauh....

    BalasPadam
  3. sumber kabur tak jelas dibaca...hop lebih peka...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top