Nuffnang

#hbn2016 : Mampukah Aura Ramli Sarip Gegar UPM


Serdang - Hari Belia Negara (HBN) masuk hari kedua pada hari ini. Pelbagai acara dan aktiviti menarik sedang dan akan berlangsung di Padang Kawad dan Dewan Besar UPM. Sepanjang berlangsungnya aktiviti - aktiviti sejak awal pagi tadi, memperlihatkan hadirin yang datang semakin ramai. Antara acara - acara yang menarik perhatian para belia yang datang ialah Pementasan Kebudayaan oleh Peserta - Peserta Belia ASEAN. 

HBN bakal diserikan dengan persembahan Karoot Komedia yang dipimpin oleh Abby Yus dan Rahim. Sudah pasti pelawak yang cukup terkenal ini mampu menggeletek dan mengusik hati para pengunjung. Persembahan ini akan berlangsung di pentas utama HBN 2016.

Para pengunjung turut berpeluang menyaksikan pameran dan pengujian trek lumba RC. Pertandingan RC akan berlangsung pada hari esok 15 Mei 2016 di Padang Kawad UPM. Terdapat 3 kategori akan dipertandingkan ( 1/10 GP Minyak, 1/10 EP Kuasa Bateri dan 1/10 EP MChasis).

Pada sebelah malam pula, pentas utama HBN 2016 bakal digegarkan dengan persembahan “Malam Gema Nusantara” oleh lagenda rock tanah air Ramli Sarip atau dikenali sebagai Papa Rock.
Share this article

1 Komen:

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top