Nuffnang

GAMBAR : PANAS!!! PKR Mula Mengganas Di #PRKPermatangPauh


Ganas..Ganas....Biadap... Kurang Ajar!!!

Penyokong dan Jentera PKR dah buat hal dah!!! Keganasan dan provokasi melampau tidak dapat dipisahkan dengan PKR!


Petugas BN mengalami kecederaan terkena balingan BATA dari jentera PKR !!! Lihatlah kerakusan politik & emosi mengatasi rasa hormat sesama manusia !! AYUH penyokong2 BN sama2 kita turun semarakkan sokongan kpd Calon BN Suhaimi Sabudin !!



Walaupun pihak polis sudah mengingatkan para penyokong agar tidak mewujudkan sebarang provokasi di kawasan mengundi namun terdapat juga segelintir penyokong PKR yang berdegil apabila dengan sengaja membuat kecoh membawa replika mayat di atas sebuah kereta selain mengikat wang kertas di kayu.



Selepas beberapa siri lakonan PKR kononnya berlakunya penipuan pengundian dengan beberapa insiden pihak-pihak tertentu dimomokkan membawa peti undi dan kertas undi siap bertanda masuk ke pusat-pusat pengundian semalam , tindakan lebih buruk berlaku awal pagi tadi.

Isyarat bahawa jentera liar PKR akan mengganas di hari mengundi Pilihan Raya Kecil (PRK) Permatang Pauh mula dilaporkan. 

Terkini cubaan membakar 2 Van Skuad Sayang Wilayah Persekutuan subuh tadi kira-kira jam 4.30 pagi. Kejadian berlaku di rumah petugas Wilayah Persekutuan di Titi 2 Kg Kepala Bukit, Bkt Indera Muda.


Selain daripada itu , kenderaan jentera Puteri turut menjadi mangsa apabila cermin belakang kereta Perodua Kancil dipecahkan pagi ni di PDM Sg Semambu.Laporan polis akan dibuat pagi ini di Balai Polis Perda.



Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top