Nuffnang

#MH370 : Realiti Yang China Perlu Tahu - FAKTA!!!




Sepanjang MAS menjalankan operasinya, setakat ini baru 2 kali termasuk tragedi #MH370 yang mengalami kemalangan. Tetapi masyarakat di China telah melemparkan pelbagai tuduhan dan cacian samada ke atas tragedi ini mahupun usaha kerajaan Malaysia mengendalikan usaha mencari dan mengesan #MH370. 





Mengapa dan kenapakah negara China itu sendiri tidak dipanggil PEMBUNUH walaupun telah mengalami berpuluh-puluh insiden yang mengakibatkan kehilangan nyawa?? Ni semua disebabkan ada BATU API yang hasut rakyat China....







Dan apa yang lebih menyedihkan apabila rakyat kita sendiri yang menjadi BATU API TERSEBUT!!










BB : Kalau bukan kita yang mempertahankan negara, siapa lagi?

Share this article

3 Komen:

  1. Si artis China LUCAHyiyi ni kan berpusat di HOLLYWOOD/US (tengok filem-filem dia) - memang dasar PENJILAT JUBOQ si ZIONISAmerika!

    Peduli apa kita gertakan si rakyat China! Baik kita sbg. NEGARA ISLAM, tumpukan pada PELANCONGAN Islam dr. Dunia Islam - yg. selalunya sopan!

    Jgn. kita TERPERANGKAP dgn. drama dan gertakan berterusan DAJAL si PENDATANG Cina-Cina RASIS dr. DAPBANGKAI mahupun dr. China ni! Dahlah P. Pinang dibanjiri berpuluh ribu PATI China termasuk pelacor-pelacor/GRO (di Sabah-S'wak & Johor, pun mungkin ramai!) - takut nanti dipaksa pula KDN agar JANGAN ambil tindakan terhadap PATI ini akibat insiden MAS ini! K’jaan China yg. baru ni pun mcm. dah jadi Dalang-Dua-Muka pro-US!

    Sebab itulah, pemimpin UMNO harus sedaq agar JANGAN lagi BODEK pengundi Cina (lihat juga PENKHIANATAN berterusan MCA, termasuk psl. insiden MAS ini – di http://helenang.wordpress.com/2014/03/26/mh370-crisis-putrajaya-must-urgently-rethink-its-relationship-with-mca/ , MH370 crisis: Putrajaya must urgently rethink its relationship with MCA, Mac 26, 2014) ! Kalau tidak, bakal hancoq Tanah Melayu ISLAM, pusaka nenek moyang berzaman kita ini dikuasai PENDATANG KAPIR! Tak guna kita, BUMIPUTERA ISLAM/Melayu terus TUNDUK-mcm-KULI pd. bangsa PENDATANG-yg- tak-sedaq diri! Umat Islam/Melayu yg. BUKAN elit., dh puas merana dgn. PENGKHIANATAN Melayu ELIT liberal, samada dlm. UMNO/PAS/PKR – hentikan MENGGADAI hak dan TANAH PUSAKA nenek moyang kami, dr. sebelum diJAJAH si KAPIR laknat British-ZIONIS lagi!

    Dan lihatlah sikap rakyat China ini – mcmlah rakyat China saja mangsa dan kita rakyat Malaysia tak bersedih lansung dgn. kehilangan MAS kita serta penumpangnya termasuk rakyat Malaysia - dan sekrg. si rakyat China dah saman MAS berbillion ringgit di US (lihat begitu galak dilapurkan di EvangeliSStar di http://www.thestar.com.my/News/Nation/2014/03/26/mh370-lawsuit-to-be-filed/ )! GERAMnya aku! Lihat di http://www.dailymail.co.uk/news/article-2588678/Protests-break-families-missing-MH370-passengers.html (inilah yg. disukai si media besar si Kapir Barat-Zionis yg. dikuasai Mossad/ZIONIS/CIA-MI6):

    The Malaysian government are murderers': Protests break out as heartbroken families of missing MH370 passengers react to their treatment at the hands of the authorities.

    Relatives of the crash victims gather outside Malaysian embassy in Beijing
    They claim they have been let down by the investigation into flight MH370
    Protesters shout 'The Malaysian government are murderers' as they try to break in to the embassy…..

    By Hugo Gye and James Rush
    25 March 2014

    Dan baik tamatkan saja penerbangan berdasarkan "code-sharing" dgn. negara luar di mana majoriti penumpang, rakyat negara itu! Tengoklah apa yg. berlaku dgn. rakyat China ni!

    Dan sebenaqnya si DAPBANGKAI yg. keluarkan kenyataan mENGHINA ATM kita, adalh supaya UMNO terperangkap, dan akan teruslah galak nak ambil lebih ramai tentera dan polis dr. kaum Cina! Tapi tengok S'pura - bukan main ketat rejim CinaRASISPAP kawal Bumiputera Melayu, utk. masuk polis dan tentera serta JPA!

    Jadi UMNO jgnlah terperangkap!

    Makcik Sambal Belacan – PERTAHAN Islam dan umatnya, Raja-Raja Melayu/PM-TPM/UMNO/Bahasa Melayu, hak BUMIPUTERA Melayu dan BUMIPUTERA lain; dan hak orang miskin dari semua bangsa yang hormat Islam, dan bangsa dan hak Bumiputera (Bumiputera juga bermakna Pribumi/Orang Asal-Asli/Indigenous/Native/Aboriginal/First Nation).

    BalasPadam
  2. jangan lupa sejarah apabila suara sultan kita yang menyebabkan pengembara tome pires dari portugal mati dibunuh leh maharaja cina. jadi ada pihak yang takut akan layanan mesra yang diberi negara china kepada malaysia.

    BalasPadam
  3. kepada china china tu , kalau malaysia tidak elok tak perlu datang ke malaysia lagi , jangan sekejap je cakap tak nak datang , janganlah datang buat selama lamanya ..

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top