Nuffnang

#MH370 : Khairy Bidas Anwar!!! @KhairyKJ





"Dia cuma dapat jawab dan cari peluang untuk hentam kerajaan sahaja," kata Khairy yang juga ahli parlimen Rembau.

Walaupun ditemubual media asing tentang kehilangan pesawat MH370, Ketua Pembangkang Datuk Seri Anwar Ibrahim sebenarnya tidak mampu memberikan jawapan berkenaan operasi mencari dan menyelamat pesawat itu, kata Menteri Belia dan Sukan Khairy Jamaluddin.






Justeru, Anwar tidak perlu berbangga apabila ditemubual media asing atas alasan kepimpinan negara gagal memberi jawapan, kata Khairy yang juga ketua Pemuda Umno.

"Dia bukan dapat jawab (secara) teknikal dan operasi pun," katanya ketika ditemui dalam jelajah kempen Pemuda BN di Taman Seri Sekamat di Sungai Sekamat, Kajang petang ini.





Khairy mendakwa Anwar sebaliknya memanfaatkan ruang daripada temubual itu untuk memburukkan pemimpin negara ketika misi mencari dan menyelamat pesawat itu masih berlangsung.

Dalam ceramhanya dua hari lalu, Anwar berkata media asing kini beratur untuk menemuramahnya kerana kecewa Perdana Menteri Datuk Seri Najib Razak dan kabinet gagal memberi jawapan dan maklumat kepada media mengenai misteri kehilangan pesawat MH370.

Ketua umum PKR itu turut membidas keengganan Parlimen membahas hal itu dan mengkritik sesi taklimat isu itu yang hanya melibatkan ahli parlimen BN di sebuah hotel.
Share this article

1 Komen:

  1. A liar is always a liar, born to be a liar,.. we know him since he was a student leader...his interest is to say bad about ruling govt...he think that he is the best... but he is shiit...no quality...that is anwar...those with brain...think and think... you will agree that he is a liar and not fit to be a leader of this multi national country...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top