Nuffnang

PEMBATALAN LALUAN, AIR ASIA BERI PILIHAN KEPADA PELANGGAN

Penerbangan Murah Terbaik AIRASIA akan menarik balik penerbangan harian dari Pulau Pinang ke Hong Kong berkuatkuasa 4 Mac 2013 bertujuan menjajarkan perancangan laluan bagi hab Pulau Pinang selain sebab-sebab komersial.
 
 
 
 
 
 
Sehubungan itu, pengguna yang terjejas oleh penamatan itu akan ditawarkan pilihan bagi mengatasi kesukaran yang mungkin berlaku. Setiap pengguna yang terbabit akan dimaklumkan menerusi e-mel anggota berdaftar selain makluman menerusi khidmat pesanan ringkas (SMS).

“Pelanggan yang terbabit boleh memilih empat opsyen: Memilih penerbangan pada tarikh lebih awal ke atau dari Pulau Pinang atau Hong Kong tanpa caj tambahan dan dari Kuala Lumpur ke Hong Kong atau sebaliknya tanpa sebarang caj tambahan.

“Mereka juga boleh mendapatkan kredit shell bagi nilai yang mereka bayar, yang sah, selama tiga bulan atau pemulangan wang sepenuhnya,” katanya dalam kenyataan di Kuala Lumpur - mYmETRO
 
Jadi, kepada pengguna yang telah membuat tempahan awal bagi penerbangan Penang - Hong Kong, cepat-cepatlah buat keputusan anda.
 
 
 
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top