Nuffnang

RAJAGOPAL APA YANG KAU BUAT - VIDEO ULTRAS MALAYA BUAT RAJAGOPAL MENYEMBUNYIKAN DIRI

Hmm... baru satu perlawanan Piala AFF Suzuki diharungi oleh Harimau Malaya, namun kekecewaan dan ketidakpuasan hati kumpulan penyokong "ULTRAS MALAYA" seolah-olah tidak dapat dibendung lagi. Kekalahan yang TIDAK MASUK AKAL kepada pasukan Singapura semalam amat perit untuk diterima oleh ribuan peminat yang hadir.
 
 
 
 
 
 
 
Walaupun tidak adil meletakkan sepenuh kesalahan kepada Ketua Jurulatih Kebangsan itu, namun rentetan keputusan yang MENGHAMPAKAN sepanjang siri persahabatan menjelang Piala AFF ini serta sikap BERDOLAK-DALIK beliau sendiri menyebabkan SKUAD ULTRAS MALAYA sukar menerima kekalahan kepada Skuad Singa itu.
 
 
BB yang turut hadir ke Stadium Nasional semalam dapat merasai kekecewaan seluruh peminat Harimau Malaya yang berada dalam stadium. Mutu permainan khususnya APEK (Khairul Fahmi) amat-amat mengecewakan. Peminat-peminat di rumah dan warong-warong MAMAK juga pasti KECEWA dengan mutu permainan yang ditunjukkan oleh skuad Kebangsaan.
 
 
Mereka seolah-olah hilang ilham, tiada fokus dan yang paling utama adalah TIDAK BERSEMANGAT!!!!!
 
 
Kekecewaan ULTRAS MALAYA dapat kita lihat apabila kesemua mereka berkumpul di Bas Pemain bagi menyataka protes mereka.
 
 
 
 
 
 
Sementara itu, artis terkenal dan bekas pemain bola sepak kebangsaan, Fizo Omar  antara golongan artis yang hadir ke stadium turut kecewa dengan kekalahan Skuad Harimau Malaya.
 
 
 
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top