Nuffnang

MUTAKHIR!!! KAMI MASIH TIDUR SEKATIL WALAU...

Berbulan bulan lama’nya selepas gossip rumahtangga mereka timbul, Engku Emran akhirnya membuka mulut memberikan penjelasan dan jawapan kepada para peminat.




Engku Emran sebelum ini di’khabarkan telah berkahwin lain dan sudah tidak tinggal bersama Erra Fazira — selain daripada gossip hubungan mereka semakin goyah.

“Demi Allah, isteri saya hanya Erra Fazira seorang. Kalau betul saya kahwin lagi, mestilah sekarang sudah ada gambar gambar upacara itu dikeluarkan di Internet”




“Saya pernah dengar pasal gosip ini sejak tahun lalu, tetapi saya anggap ia’nya tidak serius dan sebahagian mainan dunia hiburan,” ujar Engku Emran yang ditemui Harian Metro.

Namun ujar Engku Emran lagi, lama kelamaan gossip ini menjadi besar dan beliau merasakan ia’nya sesuatu yang perlu untuk dijelaskan bahawa segala gossip itu tidak benar.




“Dan untuk pengetahuan semua, saya dan Erra masih tinggal sebumbung dan tidur sekatil,” tambah Engku Emran dalam kenyataan beliau - rotikaya.com
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top