Dengan mengambilkira bahawa penyebaran pekeliling ini benar, maka tiada yang negatifnya dengan arahan tersebut.
Jika arahan untuk LIKE fanpage rasmi adalah untuk memudahkan perhubungan dan interaksi sesama pekerja dan pihak2 berkaitan, maka apa masalahnya? Bukan kah ini pemudah cara untuk mendekatkan sesama kita dan memudahkan cara kita untuk saling berhubung?
Tapi tak cukup sekadar suruh orang LIKE jek. Yang paling penting selepas orang LIKE adakah pengarah kesihatan Malaysia akan update fanpage tue secara peribadi?
Adakah ketua pengarah kesihatan terbuka kepada pendapat2 dan kritikan yang membina? Kalau setakat suruh LIKE semata2 nak banyakkan jumlah LIKE, tak payah la. Buang masa je kot like fan page yang mati dan jarang bergerak.
Satu lagi, berapa ramai ketua-ketua jabatan yang telah membuka akaun sosialnya sendiri? Bersediakah mereka untuk "DIHENTAM" dan "DISOAL-SIASAT" oleh masyarakat atau orang awam?
Adakah tindakan ini sekadar mematuhi arahan YBhg. Tan Sri KSN??? Arahan tersebut boleh dibaca di sini (KLIK SINI)
sentiasa Berfikiran terbuka dan positif..sebaran maklumat perkhidmatan melalui jaringan sosial adalah salahsatu cara yg amat berkesan utk kakitangan kerajaaan atau bukan..semua pandangan samaada +ve atau -ve perlu diambil kira. KPK seharusnya telah jelas implikasinya dan pastinya telah arif. Komen -ve dibelakang telah menjadi amalan kita..mengapa harus takut
BalasPadam