KEBAJIKAN PENUMPANG AIR ASIA : Menteri Dah Bersuara!!!



SEREMBAN - Kementerian Perdagangan Dalam Negeri, Koperasi dan Kepenggunaan menasihati syarikat penerbangan murah AirAsia agar mengutamakan soal kebajikan penumpang menerusi perkhidmatan yang diberikan kepada pengguna.

Menterinya, Datuk Hasan Malek memberitahu, syarikat penerbangan tidak perlu mengejar keuntungan semata-mata sebaliknya memperbaiki kualiti perkhidmatan dan meletakkan kepentingan pelanggan mereka sebagai keutamaan.

``Mereka (AirAsia) wajib menjaga semua pelanggan dalam semua aspek kerana mereka membayar produk syarikat ini yang menawarkan servis perkhidmatan.

``Maka AirAsia tidak sepatutnya bersikap `lepas tangan' semata-mata ingin mengejar keuntungan berbilion ringgit sehingga sanggup melupakan soal kebajikan pelanggan terutamanya yang berada dalam kesulitan,'' katanya selepas mengadakan pertemuan bersama Menteri Besar, Datuk Seri Mohamad Hasan, di Wisma Negeri di sini hari ini. - KOSMO!

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....