Nuffnang

ISU RABA : Akhirnya Genji Buskers Akan Buat Permohonan Maaf?


Kebenaran yang cuba disembunyikan akhirnya pasti terbongkar jua. Nampaknya tidak lama lagi segala "permainan" si Genji Buskers ni akan terlondeh. Syabas kepada facebooker Rio Rashid yang "berjaya" menghidu "permainan dan wayang" di sebalik kisah "isteri diraba si bangla".

Jom kita ikuti coretan Rio Rashid di FB beliau :


Saya berpeluang berkomunikasi sendiri dgan mus#genjibuskers semalam tapi persoalan2 saya masih tak terjawab dengan jelas...
Dari ceritanya saya boleh simpulkan nepal mabuk tersebut bukan berniat meraba, mungkin terlanggar atau terpeluk isterinya semasa sedang terhuyung-hayang berjalan... nepal tersebut ditolak jatuh dan dibawa polis bantuan dari lokasi busking.
Asalnya cuma sebuah insiden kecil yg tidak disangka akan menjadi viral. sebab itu GB sendiri tidak merasa penting untuk ambil gambar muka nepal tersebut atau terus membawa ke balai polis. dan meneruskan busking untuk mencari sumber pendapatannya pada malam itu... sebab dua mlm sebelumnya dia xleh cari makan busking kerana hujan lebat.
Tapi selepas isu tersebut menjadi viral kerana isu 1.5juta bangla sedang hangat berlegar di media sosial, dia terpaksa membuat laporan polis lepas habis busking supaya tidak disalahertikan.
Sumpah seranahnya kepada pihak yg tak berkaitan... PM, menteri dan kerajaan disebabkan oleh masalah peribadi yg dia lalui dgan beberapa agensi kerajaan... tapi GB mengakui silapnya dgan tindakan tersebut dan berjanji akan membuat satu video permohonan maaf. kita tunggu je permohonan maaf tersebut jika dia serius dgan janji yg dia sebutkan kepada saya.
Kerana permasalah yg berlaku tak berkaitan dengan pendatang asing atau sebarang langkah kerajaan, tapi manusia yg mabuk... fikiran dan tindakan jadi tak normal jika mabuk tak kira mereka pekerja asing atau rakyat tempatan.
Ini bukan make-up story tapi cuma exaggrated story yg berlaku secara tak dirangka... isu perlakuan tak senonoh kerana mabuk (bukan kerana pendatang asing) mmg smua org bersimpati, cuma silapnya bila punca masalah dihalakan kepada pihak yg tak berkaitan.
Apapun sama2 kita tunggu video permohonan maaf dari GB... fin! - @riorashid

Syabas sekali lagi buat saudara Rio Rashid. Di bawah ini disertakan beberapa screen shot yang telah dikongsikan oleh facebooker tersebut berkaitan isu raba ni. 

Sekarang kita tunggu je lah video permohonan maaf dari Genji Buskers ni sepertimana yang dijanjikan.





Moral of the story, jangan ingat semua orang bodoh dan terima apa sahaja cerita yang dikongsikan. Dan yang lebih penting, suami yang baik tidak akan mendedahkan imej dan wajah sebenar isteri yang kononnya diraba si bangla kepada umum seperti yang beliau lakukan.
Share this article

2 Komen:

  1. BUSKER LOSER. LAKI LOSER BINI LOSER!
    SI BINI KENA RABA ATAU SI BINI TU SYIOK SENDIRI SEBAB TENGAH GERSANG?

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top