Nuffnang

CALON DIGAMBARKAN ANJING : Pemilihan Pemuda PAS Yang Memualkan!!!



PAS akan menyiasat kejadian itu di mana muka calon ketua pemuda Zulhazmi Shariff telah disunting menjadi 'imej anjing' dan diedarkan secara meluas di Facebook, demikian ujar setiausaha agung Mustafa Ali.

Bercakap pada sidang akhbar di ibu pejabat PAS, Mustafa berkata, mereka mahu memberi tumpuan kepada pemilihan parti sebelum meneruskan dengan siasatan.

Mustafa berkata, beliau telah memberi jaminan Zulhazmi bahawa PAS akan menjalankan siasatan dan menasihati beliau supaya tidak membuat laporan polis, freemalaysiatoday dipetik.

Beliau juga berkata bahawa PAS mempunyai sendiri pakar IT mereka untuk menjalankan siasatan.

"Kami akan mengambil tindakan tegas terhadap mereka yang bertanggungjawab melakukan hal tersebut," katanya. 

"Saya tidak pasti sama ada yang melakukan itu adalah ahli PAS atau tidak, tetapi sudah tentu orang yang terlibat perlu menghadapi akibatnya. Mari kita menyiasat terlebih dahulu," katanya.

Sementara itu Mustafa berkata semua persiapan untuk muktamar PAS ke-59 minggu ini telah selesai.

"Setakat ini tidak ada aduan atau apa-apa dari mana-mana calon," kata beliau. Mustafa berkata bagi jawatan timbalan dan ke atas, calon-calon boleh memilih untuk mempunyai wakil mereka sendiri masing-masing untuk memantau pilihan raya.

" Wakil mesti menjadi ahli PAS, " dalam mengulangi mata beliau.

Mustafa berkata pilihan raya bagi jawatan Ketua Pemuda dan Muslimah akan diadakan di Pusat Sivik PJ dan Dewan Jubli Perak, Bangunan SUK, Shah Alam , masing-masing pada hari Khamis.

Sementara itu, beliau berkata pemilihan kepimpinan pusat PAS akan diadakan di Stadium Melawati, Kuala Lumpur pada hari Jumaat. "Saya harap pemilihan akan berjalan lancar."
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top