Nuffnang

VIDEO : ADOIII...Kem PLKN Mana Pulak Yang "GOYANG K-POP" Ni??



Sebuah video yang dipercayai dirakamkan pada malam akhir dan penutup bagi satu sesi kumpulan Program Latihan Khidmat Negara (PLKN) telah tersebar.

Video tersebut menyaksikan sekumpulan peserta perempuan PLKN sedang menari dengan gaya k-pop. Tariannya agak menarik, dengan liuk lentuk tubuh yang agak seirama dengan rentak lagu.

Video ini kemudiaanya mendapat kecaman dari salah sebuah blog pro pembangkang yang memuatnaiknya di laman FB beliau. Beliau berpendapat tarian peserta-peserta perempuan ini berlandaskan ghairah semata-mata.

Salah seorang komentor pula berpendapat ini adalah acara bebas dan penutup, oleh yang demikian terpulanglah kepada peserta-peserta untuk menampilkan bakat masing-masing. Namun begitu, komen ini telah mendapat reaksi negatif dari 'pak syeikh-pak syeikh' Google.



- SUMBER

Bagaimana pula pembaca yang lain? Apa yang anda pandang? BAKAT atau KESESATAN semata-mata? Siap ada pula yang bertudung tu, MEMALUKAN je...

Masing-masing punya pandangan berbeza, namun gua nak dengar juga penjelasan dari pihak PLKN berhubung isu ini.

Ke pegawai dan petugas-petugas dari PLKN tumpang layan "FREE SHOW" sampai tak sempat nak buat apa-apa... Bagi komen sikit.....
Share this article

0 Komen:

Catat Ulasan

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top