Nuffnang

TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB ANDA!! SEBARKAN DAN BANTU PDRM KESAN MAKHLUK PEMBUNUH INI!!



JANGAN CAKAP, MAKI DAN KUTUK SAHAJA. SEBARKAN GAMBAR INI DAN LAPOR SEGERA KEPADA POLIS SEKIRANYA ANDA TAHU MAKLUMAT BERKAITAN PEMBUNUH KEJAM INI!!!

Kawalan sempadan di SEMUA PERAIRAN NEGARA ditingkat dan diperketatkan kawalan. Security guard tu rupanya orang Sulawesi. PDRM dah kesan talian komunikasi antara pembunuh tu dengan family dia di Sulawesi. Pakai ic tipu. 



Tengah cuba cross Laut China Selatan pakai LALUAN TIKUS. Right now syarikat Security tu TELAH DI GANTUNG LESEN NYA SERTA MERTA SBB TAK IKUT SOP DLM MENYARING BAKAL PERKERJA DGN SISTEM MAKLUMAT BERPUSAT JPN DAN PDRM UTK MEMERIKSA LATAR BELAKANG BAKAL PERKERJA ANGGOTA PENGAWAL KESELAMATAN. 

RM200k duit Malaysia diganda dgn 3200 rupiah. Itulah NILAI NYAWA bg pembunuh yg mengambil nyawa arwah Norazita perkerja Ambank selama 16 tahun di situ. WARGA INDONESIA RUPANYA DIA NI. Dia lupa dia pakai hanset yg mana SEMUA NOMBOR CELLFON WAJIB DAFTAR DGN TELCO BAWAH SKMM. Syabas PDRM. Dapat jejak asal usul jantan ni dari Sulawesi.

Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar telah mengesahkan khabar angin yang mengatakan suspek kes bunuh dalam rompakan di sebuah bank di Subang Jaya petang semalam telah berjaya ditahan di Terminal Penerbangan Tambang Murah (LCCT) ketika cuba melarikan diri ke Sabah adalah palsu.

Suspek bernama Ardi Hamza, 37, dan berasal dari Tawau Sabah, manakala mangsa bernama Norazita Abu Talib, 37, ialah seorang isteri dan ibu kepada sepasang anak.

Menurut mesej Twitter Ketua Polis Negara Tan Sri Khalid Abu Bakar, polis akan berusaha habis-habisan untuk menangkap pengawal keselamatan yang menembak mati pegawai Ambank Norazita Abu Talib dalam kes rompak dan bunuh di cawangan bank itu di Jalan USJ Central 2, Subang Jaya semalam.

Beliau menulis: "Semua usaha sedang digembleng untuk menangkap pembunuh Ambank ini."





Mereka yang mempunyai maklumat mengenai suspek diminta melaporkannya di balai polis terdekat atau menghubungi talian hotline 03-20529999.

TUNAIKAN TANGGUNGJAWAB ANDA.
HARI INI HARI MEREKA
ESOK LUSA MUNGKIN  HARI KITA
SEBARKAN!!!!
Share this article

10 Komen:

  1. Tak heran dia pakai ic palsu. Ramai di Sabah asal dari Indonesia pakai ic palsu atau Mykad projek. Ibu bapa ic projek, anak jadi profesional.

    BalasPadam
    Balasan
    1. u got problem with that ?

      Padam
    2. Ini semua salah siapa ? Ini salah Najib (y)

      Padam
    3. Abie_TwU - awak kata "Ini semua salah siapa ? Ini salah Najib " ada bukti ke,
      Org mintak sebarkan nak tangkap Penjenayah meleret hal lain. suloh diri dulu...
      edarkan msg tu. Buta ke ADMIN DAH KATA :-

      "JANGAN CAKAP, MAKI DAN KUTUK SAHAJA. SEBARKAN GAMBAR INI DAN LAPOR SEGERA KEPADA POLIS SEKIRANYA ANDA TAHU MAKLUMAT BERKAITAN PEMBUNUH KEJAM INI!!!"
      -

      Padam
    4. kan bagus kalau si Abie tu yang kena tembak mati......

      Padam
  2. Rasanya smlm mcm saya terbaca kt fb dia ni dah kna tgkp kt lcct. Tp bila sy cari blk xjmpa dah msj tu. Jgn igt dia nk lari sng2 je. AL FATIHAH kpd mangsa.

    BalasPadam
  3. minta smua sama2 bantu. kalo nampak iras2 n gerak geri mcurigakan lelaki seakan beliau, hubungi balai polis berdekatan. harap ramai rakyat kita mbantu.terima kasih

    BalasPadam
  4. takziah pada keluarga mangsa... tp persoalan dia syarikat millik sapa? IC dapat kat mane? sapa dok bawak masuk sini..?? .... so pk pk kan.... conpom yang mamat indon ni mmg salah la... yang bersubahat sama.... moga allah laknat kamu nanti...

    BalasPadam

APA Kata Anda?
Ada berita dan info menarik di tempat anda? Kongsikan di SINI....

Nuffnang 3

MENARIK

BB Followers

 
Copyright © 2014 Belia Bangkit • All Rights Reserved.
Distributed By Free Blogger Templates | Template Design by BTDesigner • Powered by Blogger
back to top